Velike vijesti i velike promjene dolaze iz i u redove Electronic Artsa. Službeno je objavljeno da će se Electronic Arts podijeliti na dvije divizije: EA Sports i EA Entertainment. Što to točno znači za jednog od najvećih izdavača video igara na svijetu?
Electronic Arts “pod sobom” ima neke od najvećih gaming franšiza poput FIFA serijala (od ove godine preimenovan u FC), Maddena, Battlefielda i nedavno je potpisao dugoročni ugovor s Disneyem po pitanju izdavanja AAA Star Wars igara. Uz navedeno, EA u svom velikom panteonu ima i hrpetinu legendarnih IP-eva, samo neki od njih su Mass Effect, Burnout, Command & Conquer, Need for Speed, Wing Commander, Sims, Dead Space, Syndicate.
Što se tiče detalja samog razdvajanja, iz samog vrha Electronic Artsa (CEO Andrew Wilson) su izjavili:
Danas, kao dio naše strategije i podijelom na dvije organizacije, ova evolucija naše tvrtke će omogućiti svim šefovima razvojnih studija veću i širu kreativnu slobodu, kao i kontrolu nad igrama u razvoju. Uz to, svaki studio će imati financijsku kontrolu nad igrama, kao i financijsku odgovornost. Sve ovo će omogućiti brže odluke, rast studija i ultimativno kvalitetnijim igrama.
Dodatno, ova podjela će omogućiti lakšu marketinšku strategiju, brži rast obe kompanije i općenito razvoj svih igara. Sigurni smo da će svi naši igrači i gaming zajednica dočekati ovu odluku kao pozitivan iskorak napred i jamstvo za bolju budućnost.
Na papiru, sve se čini dobro, treba vidjeti kako će funkcionirati stvar u budućnosti. Nas najviše zanima hoće li ova rekonstrukcija rezultirati slobodom da se neki od starih IP-eva izvuku iz naftalina ili još bolje dati kreativna sloboda studijima da krenu u razvoj novih IP-eva i tko zna, možda dobijemo neki novi Titanfall ili Mirrors Edge s vremenom.