Veterani iz Id Softwarea i Naughty Doga otvorili su novi razvojni studio pod nazivom emptyvessel. Studio je sa sjedištem u Austinu, Teksas, ali djeluje potpuno online sa svojim osobljem širom svijeta. Vode ga CEO i redatelj Emanuel Palalic te COO i generalni direktor Garrett Young.
Palalic je pet godina radio kao crtač likova u id Softwareu, dok je Young pet godina bio generalni direktor studija zaslužnog za Doom, a prije toga je bio direktor produkcije za The Walt Disney Company. Osnivački tim studija također uključuje glavnog tehničkog direktora Wei Ninga, umjetničkog direktora Alexa Palmu i redatelja animacije Rica Floresa. Palma je prethodno proveo sedam godina kao crtač likova u id Softwareu, dok je Flores radio kao animator na Naughty Dogovim Uncharted 3 i Uncharted 4 igrama, te kao glavni animator u BioWareu.
Debitantska igra ovog studija bit će pokretana na Unreal Engineu 5, a u pitanju je svemirska pucačina inspirirana filmovima, grafičkim romanima i igrama smještenim u distopijske znanstveno-fantastične svjetove. Prikupili su početno financiranje za igru pod vodstvom Sisu Game Venturesa, uz dodatna ulaganja od strane Raptor Groupa, koji je vlasnik Tripwire Interactivea, te Billa Munka, suvlasnika Tripwire Interactivea, i bivšeg suvoditelja Treyarch studija, Dana Buntinga.