A Hat in Time je nadolazeća avanturistička igra za PC i Mac koja kombinira cel-shaded vizualni stil igre The Legend of Zelda: The Wind Waker i rano 3D platformiranje naslova kao što su Conker’s Bad Fur Day i Donkey Kong 64. Igru razvija u Unreal Engineu Jonas Kærlev poznat kao i Mecha the Slag. A Hat in Time stavlja igrača u ulogu Hat Kid, djevojke sa kišobranom koji se može koristiti kao melee oružje, kuka za hvatanje i propeler.
Svaki nivo u igri predstavlja različit dan i postupci učinjeni u jednom nivou će utjecati na iduće nivoe. Kærlev je objasnio da “kada Hat Kid nešto promijeni u jednom nivou, to dramatično utječe na sve druge uvodeći nove mogućnosti koje prije nisu bile dostupne”. Naglasio je i da će istraživanje svakako biti naglašenije nego borba, no i borbu ne nastoji svesti na puko odrađivanje.
Šaroliki vizuali i živahna glazba cijeloj stvari daju nintendovski osjećaj, te u eri retro 2D platformera osvježavajuće je vidjeti ispolirani 3D pokušaj u žanru od strane jednog dizajnera. Kærlev planira igru objaviti na ljeto 2013. godine, a nada se imati i gotov demo za siječanj. Cijela igra bi trebala trajati oko 5 sati, te koštati tek 1$, no to je podložno promjeni.
Dolje možete provjeriti rane gameplay snimke igre, te glasati za nju na Steam Greenlightu ukoliko vas privuče.
Leave a Comment