Fallout 76 je igra koja je po svom izlasku bila suočena s nizom problema. Nije dostavila kvalitet koji je obećavala, te je sve upućivalo na to da će završiti u vječnim lovištima. No, dugotrajan i mukotrpan rad programera digao je igru iz mrtvih i učinio je jednim od najpopularnijih Bethesdinih naslova.
Todd Howard se jučer tijekom AMA sesije na Redditu osvrnuo na problematični izlazak Fallouta 76, te je rekao sljedeće: “Mogu govoriti samo o problemima koje smo mi imali, kao što su oni koji se odnose na Fallout 76. Iznevjerili smo ljude i mogli smo učiti i biti bolji iz toga. Sretni smo što je Fallout 76 tri godine kasnije jedna od naših najigranijih igara, a to je zahvaljujući 11 milijuna igrača koji su od nje napravili nevjerojatnu zajednicu. To nas je na kraju učinilo mnogo boljim programerima.”
Definitivno tragičan početak, no dokaz da neprestano unapređivanje može promijeniti igru u potpunosti.