Iako je i ova aktualna inačica bila i više nego odlična, po svemu sudeći, FIFA 13 će nam donijeti mnoštvo unaprijeđenja. Naime, objavljene su prve konkretnije informacije o novoj igri, koje se odnose na samu njenu gameplay mehaniku.
Glavni producent igre David Rutter je na njenoj prezentaciji u Londonu predstavio pet velikih poboljšanja koja će FIFA 13 donijeti u odnosu na njezinu trenutnu verziju. Ta poboljšanja se odnose na First Touch kontrole, popularni Player Impact, driblinge, taktičke slobodne udarce i umjetnu inteligenciju u napadu. Pa krenimo redom i pogledajmo što nam to EA Sports sprema za novu sezonu.
FIFA 13 će uvesti mnogo realističniju kontrolu lopte, što znači da će biti prilično kompliciranije primiti loptu sa igračem. Primanje lopte će u mnogome ovisiti od jačine, brzine i visine upućene lopte, kao i samoj vještini igrača. Rutter je izjavio da je dosta vremena utrošeno u unaprijeđenje Player Impacta. Mnogo se radilo na realističnosti samih animacija igrača, tako da se u ovoj igri neće ponoviti oni smiješni bugovi kojih je YouTube prepun. Sam grafički poketač je dodatno optimiziran, igrači izgledaju mnogo realističnije a dodan je novi set pokreta za kukove i gornji dio tijela. FIFA 12 je igračima omogućavala driblanje mijenjanjem smijera, dok u novoj FIFA-i to neće biti moguće. Uveden je i novi sustav šutiranja slobodnih udaraca. Tri igrača mogu sudjelovati u izvođenju slobodnih udaraca, a moguće je izvoditi finte pri direktnom udarcu na gol. Također, poboljšana je i kompletna obrana u igri. I na kraju, sama umjetna inteligencija, pogotovo u napadu, doživjela je velika poboljšanja. Računalno kontrolirani igrači sada se bolje kreću i prilagođavaju upućenoj lopti. Napadači su sada mnogo pametniji i rijeđe upadaju u offside zamke.
Objavljeni su i prvi screenshoti, koje možete vidjeti u galeriji ispod, a nove informacije i veliko službeno preddstavljanje igre predviđeno je za E3 sajam, koji počinje 5. lipnja.
[nggallery id=61]
Leave a Comment