Microsoft je poboljšao preciznost Kinecta za Xbox One i uređaj će biti u paketu zajedno sa konzolom, no to ne znači da ćemo u svakoj igri moći koristiti motion kontrole. Dok bi Microsoft htio da developeri ubace korištenje Kinecta, koji je glavni razlog za relativno visoku cijenu konzole, razvojni studiji će moći izabrati na koji način će biti upotrijebljen i hoće li ga uopće implementirati u svoje igre.
EA Sports je odlučio da za FIFU još nije vrijeme uporabe kontrola na pokret, bez obzira na poboljšanu preciznost novog Kinecta i činjenice da će ga imati svaki vlasnik Xboxa One. Andrew Wilson iz EA Sportsa je naglasio da motion kontrole ne žele ubaciti samo zato što su raspoložive, nego nastoje dodati stvari koje doista mogu pridonijeti iskustvu igranja.
Sa FIFOM 13 EA je uveo upravljanje glasom za Xbox 360 verziju. Glasovne naredbe su omogućavale aktiviranje taktika, promjenu formacija i uključenje rezervi bez pauziranja igre, a i suci su mogli bili stroži ukoliko bi koristili neprimjeren govor. Sa FIFOM 14 EA će se fokusirati na poboljšanje upravo tog segmenta, te smatraju da će razrađenije glasovne naredbe više koristiti igračima nego ubacivanje motion kontrola. Dakle, upravo na glasovne naredbe gledaju kao opciju Kinecta koja je najrelevantnija za FIFU. Novi Kinect će imati i nove mogućnosti glasovnog prepoznavanja, a developeri će se svakako potruditi da igrači dobiju novi nivo glasovne kontrole u omiljenoj nogometnoj igri.
Leave a Comment