Iako je nakon ovogodišnjeg E3 sajma Final Fantasy serijal podigao mnogo prašine i hypea, to se prvenstveno dogodilo zbog dolaska remakea slavnog sedmog nastavka. Square Enix je najavio veliki remake koji će dolaziti u epizodama i donijeti nam promjene u sustavu borbe, a i u grafici i općoj atmosferi. I dok o toj igri ne znamo baš puno, Final Fantasy XV polako, ali sigurno postaje gotov proizvod koji bi trebao ugledati svjetlo dana ove godine i izaći na PlayStationu 4 i Xbox One konzoli. Akcijski RPG donosi sve više i više informacija sa vrhuncom koji se dogodio ovoga vikenda na Final Fantasy XV Active Time Reportu s kojeg vam donosimo sve novosti.
ŠTO SE DOGODILO
Redatelj igre Hajime Tabata podijelio je sa svima tijekom livestreama mnogo informacija o igri, a usporedno s time Sqaure Enix je objavio veliki broj novi screenshotova. Niflheim Empire je u videu dobio veliku minutažu kao opasan grad koji je dosta negativno portretiran u priči (barem u početku). Uz to smo dobili detalje sustavu borbe, magijama, pa čak i u stealth elemente u igri da bi sve završilo sa predstavljanjem novoga lika, točnije glavne negativke u igri – Araneje Highwind.
Aranea je zapovjednica glomazne vojske u igri te velika opasnost u borbi. Noctis i ostatak ekipe infiltriraju vojničku bazu u novom videu koji staje taman kada se Aranea pojavi i kada bi zatrebala početi boss borba s njom. Za tu poslaticu ćemo ipak morati još malo pričekati.
MAGIJA, MEHANIKA I SVE OSTALO
Tijekom livestreama Hajime Tabata objašnjavao je scene koje vidimo te dodao još par informacija. Snimka gameplaya je iz kolovoza prošle godine, tako da su moguća grafička poboljšanja konačnog proizvoda, prikazan nam je Toad spell, vatra u okolini radi štetu i vašim likovima i protivnicima, a Fire spell koji možete baciti može pokrenuti požar u okolini ili ga pojačati (izuzev ozljeđivanja neprijatelja što je prvotna funkcija spella). Blizzard i Lightning su također magični elementi koji su uz Fire magiju potvrđeni. Thunder magija će biti jača kada kiši dok će Blizzard usporavati neprijatelje zaleđivajući ih. Elementalna magija će biti dostupna na raznim lokacijama tijekom igre, moći će se skupljati te će te je moći koristiti u bitkama umjesto oružja. Uz takvu vrstu magije postojat će još jača, Ring magija koju će lik moći koristiti ukoliko posjeduje Lucisov prsten. Ring magic je aspekt s kojim će se likovi, a i sami igrači/ice upoznati tek kasnije u igri i neće biti dostupni od početka kao i elementalna magija. The Kingdom of Lucis i Niflheim Empire se razlikuju kulturno, ali i po načinu korištenja svojih resursa. Lucisovci se pouzdaju više u magiju, dok se Niflheim pouzdaje u mehaniku i prijevozna sredstva. Dihotomija će igračima/icama biti dosta jasna i osjetit će je u raznim aspektima igranja. Magija općenito ima veliki utjecaj na okoliš, moći ćete oštetiti okolinu, platiti određene prepreke i tako otkrivati nove detalje u igri.
TEHNIČKA STRANA
Episode Duscae, demo verzija igre izdana u ožujku prošle godine, je imala određene probleme sa kamerom što su mnogi zamjerali, no ovdje je bitno poboljšana. To se riješilo sa pametnijim predviđanjem igračevih pokreta i poteza te izgleda dosta prirodno sa minimalnom intervencijom igrača/ice. Hoće li tako biti i kad se mi obični smrtnici dočepamo igre, ostaje da vidimo. Spomenuta Episode Duscae i kritike i prijedlozi koji su proizašli iz tog naslova imati će utjecaj i an korisničko sučelje na kojem se još radi. Napredak i poboljšanja bi trebala biti vidljiva i u tom aspektu igre, a ubačen je i takozvani fourth combo sustav unutar borbe koji je dosta dinamično izveden, a kamera opet i tu ima bitnu ulogu sa zumiranjem da jednog od Noctisovih prijatelja te odzumiranjem u ključnom trenutku. Luminous engine je nešto s čim Square isto izražava zadovoljstvo, a dodatno poliranje u postprodukciji i osvjetljenje utječu na konačan izgled igre koji je poprilično sjajan, prema riječima redatelja Tabate. Developerska ekipa iz raznih Sqaure Enixovih ogranaka i sa praktički svih kontinenata godinama radi na tehničkim stranama igre te na njenom dizajnu i konačnoj tehničkoj izvedivosti. Preko 200 ljudi radi an igri od 2012. godine, što na tehničkim stranama što na samom konceptu i priči, prvotni demo je osvojio fanove, a dodatan feedback trebao bi rezultirati još boljim proizvodom koji je u ovom trenutku u procesu prebacivanja na sustav konzola. Tabata je jako optimističan oko dolaska igre ove godine i to dosta brzo, budući da je izrada završila i da se sad planira prebacivanje igara na diskove te završno poliranje.
KADA IZLAZI IGRA?
Nažalost, još nam nije otkriven datum izlaska. No, igra ima određenih pomaka i u tom dijelu. najavljeno je kako će datum izlaska biti potvrđen 30-ožujka na eventu Uncovered: Final Fantasy XV koji će se održati u Los Angelesu.
Event će biti pokriven i live streamom, tako da će svi oni kojima je stalo da saznaju odmah sav novi info za igru moći saznati osobno. Uz tu vijest, event će prikazati još neke velike vijesti te donijeti novi tech demo koji će biti dostupan svima besplatno u jednom trenutku. Puno je truda u svakom slučaju uloženo za ovu novu Final Fantasy igru koja je napokon malo tradicionalniji akcijski RPG sa, zasada, zanimljivom pričom, zanimljivim borbenim sustavom i osjećajem da je svima jako stalo da fanovi dobiju kvalitetan proizvod. Skeptici kažu da bi taj konačan proizvod mogao biti dostupan tek pred blagdane, no nadajmo se daće ovo ljeto ipak biti vrijeme kada će se igrati ova igra. Ili tražimo previše?
Leave a Comment