Final Fantasy 16 neće biti open world igra, ali to ne znači da će biti ni super linearna, tvrdi producent igre Naoki Yoshida. Final Fantasy XV odveo je seriju u open-world žanr, dopuštajući igračima da slobodno istražuju svijet, pa čak i da koriste automobil za vožnju. Final Fantasy VII Remake je i dalje dopuštao neka istraživanja, ali je bio daleko ograničeniji i ne tako ekspanzivan kao XV, što i ne čudi s obzirom da je pokušavao i dalje ostati vjeran originalnoj igri. Međutim, čini se da Final Fantasy XVI neće nastaviti u stilu petnaestice.
Prema producentu Naokiju Yoshidi koji je razgovarao s novinarima IGN-a, Final Fantasy XVI će se usredotočiti na “dizajn baziran na području” (takozvani area-based design) što omogućuje Squareu Enixu stvaranje više fokusiranih područja, za razliku od jednog velikog područja koje je ograničeno svojom cjelokupnom lokacijom, tj. gradom. Za sada, ostaje za vidjeti koliko će neka od ovih područja biti velika, ali Yoshida je napomenuo da će igra biti inspirirana drugim open-world igrama, tako da će zadržati dio toga ”osjećaja” i načina igranja.
“U našem opsežnom istraživanju, otkrili smo da mnogi od mlađe generacije igrača nikada nisu igrali Final Fantasy ili da ih ne zanima serija”, kaže Yoshida. “Kako bismo stvorili igru koja bi mogla oduševiti i odjeknuti ne samo među našim fanovima, već i s tom novom generacijom, i sami smo igrali PUNO igara tako da ćete u Final Fantasyu XVI pronaći jasni utjecaj nedavnih velikih RPG naslova”.
Dolazi nam puno FF igara u iduće dvije godine. Final Fantasy XVI je nedavno dobio novi trailer, izlazi iduće ljeto,potvrđeno je da će Final Fantasy VII Rebirth izaći sljedeće zime, a čak ćemo dobiti i treću igru u remake serijalu. Remaster Crisis Corea je također sve bliže, tako da će svakako biti materijala za FF fanove.