Kada se proširio glas da će Dark Souls II biti pristupačniji u usporedbi sa zloglasno teškim prethodnikom, fanovi nisu baš bili zadovoljni. No, redatelj igre Yui Tanimura nedavno je izjavio kako pristupačnost ne znači smanjivanje težine, nego da će igra biti više izravnija u donošenju same esencije Dark Soulsa.
Tanimura nema namjeru uklanjati bilo kakav izazov iz igre. Rekao je da dok dizajnirate igre i počnete uklanjati sve razloge zbog kojih ne igrate – ukoliko je nešto teško ili naporno, pa će se taj segment igre ukloniti tako da se ne morate s time suočiti – onda jednostavno više nemate igru.
Također je naglasio da je balans najznačajniji aspekt igre po kojem će biti karakteristična kao igra s njegovim potpisom. Puno pažnje posvećuju tom segmentu – u pogledu težine, podmuklosti i frustraciji koju igrači osjećaju. Mnogo vremena se ulaže u ispravan raspored protivnika, njihove parametre kako bi se igrači mogli suočiti s tom težinom i izazovima, ali i napredovati dovoljno kako bi imali osjećaj satisfakcije. Balans je najvažniji dio igre i poliraju ga do najvećih detalja kako bi Dark Souls II bio najbolje iskustvo u serijalu koje su napravili.
Dark Souls II dolazi na Xbox 360, PlayStation 3 i PC u ožujku iduće godine. Neće biti objavljen na next-gen konzolama budući da Tanimura smatra kako trenutne konzole još imaju potencijala za samu igru, a i htjeli su da novi nastavak serijala isporuče fanovima što prije. Oni koji su imali priliku isprobati igru na zadnjem E3 sajmu, uvjeravaju nas da je još uvijek “vrlo, vrlo teška”.
Leave a Comment