“Unreal Engine 4 nije namijenjen Wii U konzoli!“, riječi su Marka Reina, suosnivača Epic Gamesa. Prilikom demonstracije najnovije inačice Epicovog grafičkog pokretača na ovogodišnjem GDC-u, na pitanje je li Unreal Engine 4 namijenjen novoj Nintendovoj konzoli, Rein je kroz smijeh odgovorio da nije, izjavivši pri tome da je Unreal Engine 4 next gen tehnologija, koju nećemo moći vidjeti na PlayStation 3, Xbox360 pa čak ni na Wii U konzoli.
Rein je izjavio da će Wii U igre i dalje biti građene na Unreal Engineu 3 te da aktualna inačica ovog grafičkog pokretača neće “nestati” iz upotrebe, jer je na pomolu njegova četvrta verzija, koju je Epic namijenio high end računalima i next gen konzolama (isključivo PlayStationu 4 i novome Xboxu). Rein je dodao da su neke od najkvalitetnijih igara izašlih do sad za Wii U konzolu građene upravo na Unreal Engineu 3 te da i u budućnosti možemo očekivati da i brojni veliki Wii U naslovi budu građeni na spomenutom engineu.
Najnovija Reinova izjava kosi se s onom prethodnom, u kojoj je izjavio da je Unreal Engine 4 lako prilagodljiv grafički alat, koji će developerima omogućiti portanje igara na Wii U.
Još jedna tužna vijest za Nintendo stiže i od švedskog razvojnog tima DICE, jer je upravo potvrđeno da ni Frostbite 3 grafički pokretač nije namijenjen Wii U konzoli, što znači da će naslovi poput Battlefielda 4 ili Dragon Age III: Inquisitiona također zaobići Nintendovu konzolu.
Leave a Comment