INFO BOX
- DEVELOPER: Telltale Games
- PUBLISHER: Telltale Games
- PLATFORME: PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PC, iOS, Android
- ŽANR: Avantura
- DATUM IZLASKA: 2. prosinca 2014.
- PLATFORMA NA KOJOJ JE IGRA TESTIRANA: PS4
Telltale je s epizodom Iron from Ice postavio čvrst temelj za svoj novi avanturistički serijal, zasnovan na megapopularnom Game of Thronesu, a njegova druga epizoda ide korak dalje. The Lost Lords, kako glasi naziv druge od ukupno šest planiranih epizoda, nastavlja do sad neispričanu sagu o Kući Forrestera, koju su zadesili brojni problemi nakon pada Starkovih, pod čijom je zaštitom ova obitelj inače i bila.
Ova epizoda nastavlja se direktno na prvu te nakon šoka na samom kraju iste (u nastavku recenzije mogući spoileri), ipak donosi djelić svjetlosti u mračnu i tešku sudbinu Forresterovih. Naime, u prvoj epizodi upoznali smo se većim dijelom obitelji Forrester, od nekih smo se na tragičan način oprostili, neki su završili u zatočeništvu kod neprijatelja, međutim The Lost Lords donosi pomalo neočekivani obrt i upoznaje nas detaljnije s preostala dva člana ove obitelji, najstarijim sinovima nastradalog lorda Gregora Forrestera. Prije svega, tu je Asher – crna ovca obitelji i prognani sin, lutalica i plaćenik koji se, nakon što doznaje vijest o smrti svojih najmilijih i opasnosti koja se nadvila nad njegovim rodnim Ironrathom, odlučuje na povratak iz izgnanstva kako bi pomogao nemoćnom ostatku svoje obitelji i pokušao spriječiti Boltone u njihovim podlim namjerama.
Radnja druge epizode započinje u Yunkaiju, tri dana nakon što je na svome putu k Željeznom tronu kroz njega protutnjala Daenerys Targaryen. Asheru će u njegovoj avanturi pomoći prijateljica i suputnica, plaćenica Beskha te ujak Malcolm, kojeg je Asherova majka, lady Elissa Forrester, poslala da ga pronađe i vrati kući. Malcolm Ashera i Beskhu izvlači usred njihovog sukoba s Tazalom, vođom „izgubljene legije“ za kojeg su Asher i Beskha obavljali prljavi posao lovaca na glave, a koji odlučuje prevariti ih i za glavu skratiti. Nakon susreta s Asherom, Malcolm ga informira o trenutnoj situaciji kod kuće te oni kreću na put k Ironrathu.
Drugi muški Forrester kojeg upoznajemo i koji je ujedno drugi novi igrivi lik jeste Rodrick Forrester. Da, onaj isti Rodrick kojeg smo vidjeli kako umire na samom početku prve epizode. Na svu sreću, Rodrick ipak nije mrtav. On nekako preživljava pakao koji su Forresterima priredili izdajnici iz Kuće Freya te se, teško ranjen, doslovno izvlači ispod hrpe leševa (među kojima je i leš samog Gregora Forrestera) i dovlači do kapije Forrestera gdje ga primjećuje Ser Royland, koji ga potom spasava i unosi u utvrdu. Doznavši da mu je brat Ethan ubijen od strane odvratnog Ramseya Snowa te je njegov najmlađi brat Ryon zarobljen, Rodrick preuzima tron i smišlja kako da zaustavi Whitehille i Ramseya Snowa, međutim u stanju kakvom jeste, direktni sukob definitivno nije opcija. Stoga se Rodrick odlučuje na sklapanje braka s lady Ellenom, kako bi ojačao savez s njezinom obitelji i na taj način osigurao prijeko potrebnu podršku, uzdajući se i u pomoć svoje sestre Mire, koja je i dalje u King’s Landingu i koja očajnički pokušava pridobiti pomoć Lady Margaery te pri tome ne bira sredstva (nećemo previše spoilati, no neki njezini potezi mogli bi je glave doći..), a njezini pokušaji privući će i previše znatiželjnika, kako zlonamjernih tako i onih dobronamjernih.
A što je s Garedom Tuttleom? Četvrti igrivi i uz Miru vjerojatno najznačajniji lik u igri nalazi se unutar famoznog „Zida“, a pratit ćemo ga tokom njegovog treninga za Night Watch. Raznoraznih spletki i intriga neće nedostajati ni unutar Walla, a Gared će se naći usred svega i svačega, ali će dobiti i priliku osobno upoznati se s Johnom Snowom.
Dakle, priča druge epizode omogućit će nam igranje s čak četiri lika – Asherom u Yunkaiju, Rodrickom u Ironrathu, Mirom u King’s Landingu te maloprije spomenutim Garedom, koji se nalazi na ledom okovanom „Zidu“. Također, upoznat ćemo se s nekolicinom prilično živopisnih likova, a među njima svakako prednjači Beshka, a kroz sat i pol – maksimalno dva svjedočit ćemo nekolicini iznimno značajnih događaja koji će svakako imati odjeka u nastavku priče.
Polako se zahuktava…
Sama gameplay mehanika druge epizode ne razlikuje se drastično od već uhodanog Telltaleovog recepta. I dalje je to (a tako će i biti do samog kraja) avantura s iznimno malom količinom interakcije, koja je ovoga puta osvježena s nekoliko novih elemenata (iako QTE sekvence i dalje suvereno vladaju), dok su prve posljedice nastale zahvaljujući odlukama iz prve epizode već vidljive, a nove odluke tek će pokazati koliko nam će se naši hrabrost, ponos ili pokornost na kraju isplatiti. Sve u svemu, i dalje se radi o iznimno lakoj igri kroz koju ćete proletjeti bez ikakvih frustracija, dok jedini stres koji možete doživjeti može proizaći iz napetosti i neizvjesnosti priče.
U susret petoj sezoni serije
Prezentacijska strana igre identična je onoj iz prve epizode. I dalje su prisutni određeni grafički problemi, koji zapravo predstavljaju jedinu manu igre. Lošiju grafičku stranu izvlače mnogo bolje dočarane lokacije na kojima sve jednostavno pršti od Game of Thrones ugođaja. The Lost Lords je dosta svjetliji i šareniji u odnosu na prvu epizodu, što je u neku ruku i logično jer se jedan dio igre odvija u suncem i pijeskom okupanom Yunkai.
S druge strane, zvučna komponenta i voice overi i dalje su vrhunski, a posebno treba spomenuti Petera Dinklagea koji je svoj posao odradio maestralno, mada ni ostatak ekipe ne zaostaje za njim. Svemu tome svakako doprinosi veoma dobar scenarij, čiji se zaplet polako kuha i gotovo sigurno nas već uskoro, ako ne u trećoj, onda gotovo sigurno u četvrtoj epizodi, očekuje bombastična kulminacija događaja.
Čekamo „zmajove“
Game of Thrones: Episode 2 – The Lost Lords svoj posao odrađuje rutinski. Nakon prošloepizodne uvertire, atmosfera se polako zagrijava i do kraja očekujemo veliku eksploziju, koja će sasvim sigurno kulminirati na šokantan i veoma nasilan način, a to je ono što svakako predstavlja zaštitni znak Game of Thronesa. Ne, nećemo se vezati ni za jednog protagonista igre, jer već u idućoj epizodi mogli bismo ostati bez njega, stoga ćemo se samo prepustiti scenariju igre i vidjeti gdje će nas odvesti. Još samo da Telltale malo produži epizode i obogati ih dodatnom dozom interakcije…
Leave a Comment