Još nam je preostalo svega nekoliko dana do kraja 2016. godine i firma SuperData izbacila je svoje tržišno istraživanje koje pokazuje da je iza nas jedna jako uspješna godina za gaming. Zarada gaming industrije u 2016. dosegla je nevjerojatnih 91 milijardu dolara, a predviđa se još veća zarada u narednih nekoliko godina. Cijelo izvješće možete provjeriti na službenoj web stranici, a mi vam donosimo najzanimljivije podatke.
Mnoge bi mogla iznenaditi činjenica za koju platformu smo potrošili najviše novaca u protekloj 2016. godini. Na mobilno tržište s ekskluzivama poput Pokemon GO i Clash Royale otišla je 41 milijarda dolara, što je gotovo polovica sveukupne zarade. Odmah iza toga je PC gaming sa 36 milijardi dolara zarade, velikim dijelom iz free-to-play online igara i digitalnih naslova koji bilježe značajan porast ove godine.
Igra koja je najviše zaradila na PC-u je Overwatch, sa zarađenih 600 milijuna dolara, a za petama su joj CS:GO s 257 milijuna, Guild Wars 2 s 91 milijunom, Minecraft s 89 milijuna i Fallout 4 sa 75 milijuna dolara. Iako je PC svojom zaradom pregazio konzole koje su zaradile “samo” 6,6 milijardi dolara, na konzolama se prodalo više multiplatformskih naslova po punoj cijeni koji na PC-u čine 5,4 od 36 milijardi dolara zarade.
Ostatak zarade na PC-u ispunjen je već spomenutim free-to-play igrama poput vodećeg League of Legendsa koji zarađuje 150 milijuna dolara mjesečno i Dote 2 koja privlači 23,4 milijuna dolara mjesečno. To je, znači, 1,7 milijardi dolara godišnje za LoL, 1,1 milijardi za Dungeon Fighter Challenge i Crossfire, 0,40 milijardi za World of Tanks i tek onda 0,26 milijardi za Dotu 2.
Leave a Comment