Nakon mnogih naših developerskih kuća (CroTeam, Cateia, Dreamatrix, Gamepries…) dobili smo i jednog domaćeg indie developera, a to je Mladen Bošnjak. Njegov projekt Sickbrick smo već ukratko predstavili na našem portalu, ali vjerojatno svi žudite čuti kakva je ustvari Sickbrick igra. To ćete saznati u ovome Indie specijalu.
Početak igre je jedan od najkonfuznijih koje ćete ikada vidjeti u gamingu: u WC-u. Iskreno, prve dvije minute su mi bile uistinu čudne. Ne znam tko sam, gdje sam ili što trebam raditi. Izašao sam iz WC-a samo kako bih ušao u nešto što izgleda kao kanalizacija, pored kostura i ogromnog natpisa u flouroscentnoj zelenoj boji. Onda vam uskoro dolazi objašnjenje. Vi ste jedan od mnogih testnih subjekata koji su zatočeni u jednom velikom prostoru kojim upravlja robotski genije. Također, priču nećete direktno otkrivati putem cut-scena, već kroz logove koje su ostavili prijašnji testni subjecti , koji nisu imali baš sretnu sudbinu. Zvuči prilično „portal-ish“, ali ste ovdje odmah suočeni s hordama robota. Deset različitih tipova neprijatelja je poprilično solidan broj za jednu indie igru, a definitivno se nećete naći u situaciji kada ćete se osjećati da ste moćniji od njih.
Najčešći neprijatelji su nam okrugli i kockasti roboti opremljeni slabim puškama, a ubrzo ih počinju pratiti i „paukoliki“ roboti, koji izbacuju eksplozive. Osim ovakvih, biti ćete suočeni i sa stacionarnim neprijateljima-robotima, ali i golemim gatlinzima koji definitivno zapapre situaciju, osobito kada ste na otvorenome. Za obranu od ovakvih neprijatelja, imati ćemo na raspolaganju pet različitih vrsta oružja: motorna pila, sačmarica, laserski top, bacač granata i plazma top. No, bez obzira na činjenicu da potonja oružja čine poprilično štete, protiv mnogo neprijatelja oko sebe morati ćete podosta taktizirati ako želite ostati živi (a i s što više municije u džepu). Osim dijelova koji su akcijski orijentirani, postoje i platformerski dijelovi, koji su izuzetno zahtjevno napravljeni i teško da ćete ih ikada proći iz prve, već nakon nekoliko „pokušaj-pogodak“ taktika, morati ćete se ipak potruditi studioznije posvetiti rješavanju navedenog problema.
Osim ovakvih elemenata, tu su i vožnja tenka, koja je definitivno jedan od najzabavnijih dijelova igre. Vozimo se kroz igru s tri različite iteracije tenka dok se probijamo kroz more neprijateljskih tenkova. Osim s tenkom, imamo priliku i upravljati kranom u jednom dijelu igre, kada će nam on pomoći da premostimo određenu prepreku. Okoliši u igri su veoma raznoliko napravljeni, s tim da je po nama bolje odrađen interijer testnog područja, koji vuče sa sobom onu „mračnu“ atmosferu kakvu svi volimo. S druge strane, vanjski dio levela je poprilično veselo napravljen, pa ponekad zna izgledati kao da igramo Teletubbies pucačinu . Glazba u igri je u štihu metala, s nekoliko dobrih gitarskih riffova i još boljom pratnjom bubnjeva koji definitivno podižu adrenalin pri igranju.
Sve u svemu, Sickbrick je jedna prije svega zabavna indie pucačina koja će se svidjeti svima onima koji vole Serious Sama i slične pucačine u kojima nje bitno kakva je igra grafički, već im je gameplay na prvom mjestu. No svejedno, svi bismo trebali podržavati domaću developersku scenu, a Mladena možete podržati kupnjom igre na Desuri, GamersGate, Impulse i Apple Mac storeu, a ako želite isprobati igru, kliknite na link i skinite demo verziju ove igre za Windows.
Leave a Comment