Neocore Games je developerski tim smješten u susjednoj nam Mađarskoj. Sa svojim radom su počeli 2005. godine, i to s igrom „Crusaders: Thy Kingdome Come”. Nakon kraće stagnacije, izdaju King Arthur: The Role-Playing Wargame u 2009. godini, stavljajući ju uz bok najboljim strategijama u godini. Igra je odlično primljena od igrača, ali i od kritike. Poslije uzleta s KA: TRPWG Neocore se u 2010. godini vraća korijenima, točnije Križarskim ratovima kao tematikom u igri“Crusaders: Thy Kingdom Come”. Nažalost, ta igra nije bila izrazito zapažena od šire javnosti, što je vodilo ka jednom logičnom potezu: povratku u fantasy svijet Arthura i Merlina. Ne tako davno, izdan je direktan nastavak King Arthura (čiju recenziju možete pročitati ovdje) koji je, baš kao i original, inovativnošću i jedinstvenim spojem strategije i RPG-a osvojio naša srca. Što je Neocore imao za reći, pročitajte u ovome intervjuu.
Možete li nam reći zašto ste se fokusirali isključivo na strategije?
Zapravo, fokus na taj žanr nije uopće svjesno isplaniran, već smo jednostavno shvatili da taj žanr odgovara našim zamišljenim konceptima i mogućnostima. Tako se toga žanra (uz kombinaciju uz neke druge, kao što vidite u King Arthuru) držimo i danas.
Zašto ste odabrali temu kralja Arthura?
Legenda o kralju Arthuru je jedan od vječnih mitova koji je toliko puta nanovo interpretiran da su priče o čarobnjaku Merlinu, Camelotu i slavnom maču Excaliburu postale dio univerzalne, svjetske kulture.
Svi volimo Arthura i keltsku mitologiju budući da su bogate sadržajem i fantastične jer prije izdavanja King Arthur igre nitko u igraćoj industriji nije ušao u ovu priču toliko duboko. Imamo savršene i uzbudljive priče koje omogućuju dosta slobode što se tiče dizajna same igre i levela.
Što se nas dalje tiče, volimo istraživati legendarna razdoblja u povijesti koja su puna misterija i velikih junaka. Zabavno nam je slati legendarne heroje iz Arthurovog vremena u borbu protiv raznih bića iz keltske mitologije na sve impresivnijim borilištima i okolišima. Sviđa nam se testiranje i gledanje kako ti svjetovi polako dobivaju oblik pod našim vodstvom i kako lagano „ožive“. Naša strast prema legendarnim herojima i njihovim velikim djelima nikad nam neće dosaditi, no to ne znači da jedan od idućih naslova neće biti smješten u neki SF svijet. Tko to zna?
Odakle ideja da se spoje tri naizgled nespojiva žanra?
Nakon što smo odabrali pozadinsku priču i likove počeli smo raditi na osnovnom konceptu igre. Htjeli smo stvoriti nešto novo pa smo se odlučili za miks TBS, RTS i RPG žanrova. King Arthur bi mogao biti smješten na sredinu tog velebnog trokuta, na čijim su rubovima Tollkienov Lord of the Rings, HoMM i TW serijali. Tijekom dizajniranja igre koristili smo ono što nam se sviđa i pokušali stvoriti što svježiju i inovativniju igru s puno novog sadržaja.
Koliko je bilo drugačije razvijati takvu igru od igre s jednim jasno definiranim žanrom?
Naravno, kombinirajući tri žanra u jednoj igri je kompleksan, izazovan i nimalo lagan zadatak. Smatram da smo uspjeli naći optimalnu ravnotežu među tim trima žanrovima.
Izuzetno smo se obradovali kad smo vidjeli “old-school” RPG elemente (tekstualni RPG). Zašto ste se odlučili baš na taj način riješiti questove?
Ideja o questovima baziranima na tekstu došla je iz starih Fighting Fantasy knjiga (poznate pod naslovom Choose Your Own Adventure) koje smo jako voljeli kao djeca i tinejdžeri. Mnogi iz teama su i dalje veliki fanovi „old school“ RPG-ova koji su se igrali olovkom i papirom. Malo smo prilagodili te ideje dalje pri izradi ovih modernijih i interaktivnijih questova koji će „upasti u oko“ današnjim igračima. Izgleda da mnogi igrači King Arthur serijala su oduševljeni ovom inovacijom, što nam je iznimno drago.
DLC sadržaji su danas već ustaljena praksa. Planirate li izdati neke DLC-eve u budućnosti izvan Dead Legion ekspanzije?
Postojale su rasprave oko toga u timu, ali zasada ne radimo na takvom nečemu. Možda nakon nekog vremena
Što mislite o tom trendu dodatnog naplaćivanja igračima i fanovima preko DLC sadržaja?
Dobra je stvar da developeri danas nastavljaju širiti svoje igre sa dodatnim sadržajem čak dugo nakon izlaska igre. Developeri rade na dodatnom sadržaju koji je skup pa smatram razumnim da se naplati manji iznos za takav sadržaj kojim će se produljiti igraće iskustvo prvotnog proizvoda. No, to je ipak samo opcija. Generalno gledajući igre su kompletne i dovoljno zabavne bez dodatnog sadržaja. Također, DLC sadržaji se mogu koristiti na način da developeri iskažu zahvalnost prema igračima koji su napravili prednarudžbu određene igre. Sve u svemu, smatram da su DLC-evi jako dobri, kako za kreatore, tako i za same igrače.
S obzirom na to da Hrvatska i Mađarska imaju dosta dugu zajedničku povijest, planirate li izdati neku igru s tom tematikom?
Draže nam je fantasy okruženje za naše igre (ipak smo se tu udomaćili), tako da mislim da ćemo i dalje ići radije u tom smjeru.
King Arthur serijal je vaša najveća uspješnica. Planirate li razvijati nastavke ostalih vaših igara?
Pa, zasada nam to nije u planu, no tko zna što budućnost donosi. Zar ne?
Imate li u planu izradu nastavka King Arthura II?
Prerano je da odgovorimo na to pitanje u ovom trenutku, s obzirom na to da je igra stara tek nekoliko mjeseci. Naravno, mogućnosti za to rastu eksponencijalno s vremenom, ali i rezultatima prodaje igre (kojima smo poprilično zadovoljni).
Leave a Comment