Akcijske igre su jedan od najzanimljivijih žanrova, posebice zbog podosta „manevriranja“ i dodavanja elemenata drugih žanrova (RPG, platformera, avantura, stealtha) koji tako čine igru drugačijom od ostatka konkurencije, te su oduvijek imale dosta poklonika.
Prošla je godina donijela mnogo kvalitetnih naslova u ovome žanru. Pogledajte samo Batman: Arkham City ili Uncharted 3 i shvatit ćete na što mislimo. Sama lista naslova za ovu godinu donosi dosta nastavaka serijala koji su ostali pomalo zaboravljeni, kao i nekoliko potpunih spin-offova. U moru obećanih i najavljivanih naslova, GG izdvaja svoj izbor najočekivanijih igara u ovome žanru u 2012. godini.
PROTOTYPE 2
Originalni Prototype je izašao gotovo u isto vrijeme kao i mnogo prihvaćeniji Infamous pa zbog toga možda i nije ostvario prodaju kakvu je trebao imati. No, zato je izlazak nastavka nešto bolje tempiran, u vrijeme kada ima najmanje igara pa bi mogao i bolje proći. Prototype 2 će imati slične gameplay elemente kao i u prethodniku, naravno s nekim sitnijim izmjenama. No, ovaj put Mercer nije glavni lik, već glavna meta u igri. Igrate u ulozi narednika Jamesa Hellera kojem je cilj ubiti Alexa Mercera. Događaji u igri se odvijaju četrnaest mjeseci nakon prvog Prototypea, kada je New York preimenovan u New York Zero i podijeljen na tri dijela imenovanim prema prisutnosti virusa u njemu. Crveni dio je najinficiraniji (stari Mannhattan) te se tu skriva Alex Mercer koji je u potpunosti oslobođen Blackwatcha. U žutoj zoni virus je prisutan, ali ne u velikim količinama, te je tu najviše koncentrirano siromašno stanovništvo grada. Naposlijetku, zelena zona je slobodna od virusa, ali i snažno uporište Blackwatcha.
Sudeći prema dosadašnjim informacijama, Prototype 2 će biti solidna igra, kao i original, ali premalo stvari je unaprijeđeno u odnosu na original da se može računati na nju među hitovima u 2012. godini.
[gameinfo title=”Game Info” game_name=”PROTOTYPE 2″ developers=”Radical Entertainment” publishers=”Activision” platforms=”PS3, PC, X360″ genres=”” release_date=” 27.4.2012.”]
MAX PAYNE 3
Rockstarovi naslovi ponekad znaju biti razočarenje za sve nas, ali ova igra si to definitivno ne smije dopustiti. U Max Payne 3 se ponovno vraća „bullet-time“, po kojemu je ovaj serijal i poznat. Također, „Last Man Standing“ mehanika će oživjeti Maxa na kratko vrijeme ako ima sredstva protiv bolova uz sebe (da je bar uvijek tako),a ako ubije neprijatelja koji ga je prethodno onesposobio, vraća se u akciju. Još jedna inovacija su interaktivne cut-scene pa će tako pritiskom zadanih tipki Max moći uspješno iskočiti kroz prozor, uhvatiti se za drvo i nastaviti paljbu s neprijateljima (iako nam ovo više zvuči kao scena za Cobru 11). Tu je i Multiplayer, koji će biti nešto manje konvencionalan. Naime, u samome meču će se mijenjati modovi u igri, pa s tim i taktički pristup. Uz to, bit će omogućeni i klanski sustavi.
Max Payne definitivno ne bi trebao razočarati pa smo sve nestrpljiviji iščekujući izlazak.
[gameinfo title=”Game Info” game_name=”MAX PAYNE 3″ developers=”Rockstar New England, Rockstar London, Rockstar Vancouver, Rockstar Toronto” publishers=”Rockstar Games” platforms=”PC, PS3, X360″ genres=”” release_date=”18.5.2012. (PC verzija 1.6.)”]
DARKSIDERS 2
Prvi Darksiders je bio neočekivani hit u paleti multiplatform nastavaka. Darksiders serijal se vrti oko četiri jahača apokalipse pa ste tako u prvome nastavku igrali u ulozi Rata, a sada je na redu Smrt. Radnja se odvija istovremeno s radnjom originala, s tim da ste sada u potpuno novome okruženju, a mape su i do dva puta veće. Uz to, igra će sadržavati i puno više zagonetki nego original, a developeri su najavili da će i broj i važnost RPG elemenata u igri porasti, što bi moglo donijeti jedinstveno iskustvo za svakoga. Side-questova bi trebalo biti na pretek, kao i NPC-ova. Još je bitno napomenuti kako će igra sadržavati i preostala dva jahača apokalipse (iako se ne zna još uvijek njihova uloga u igri).
Prema najavama, Darksiders 2 će biti ”prava bomba”, osobito ako se osvrnemo na nenadani uspjeh originala. Bez obzira na to, postoji mogućnost da se nađe „u sjeni“ nekih high-profile naslova poput novog Max Paynea ili Hitmana pa se nadamo da će THQ učiniti sve da se to ne dogodi.
[gameinfo title=”Game Info” game_name=”DARKSIDERS 2″ developers=”Vigil Games” publishers=”THQ” platforms=”PC, PS3, X360, Wii U” genres=”” release_date=”5. mjesec 2012.”]
HITMAN ABSOLUTION
Naš omiljeni ćelavi ubojica se vraća ove godine, i to sa stilom. Igra je rađena u Glacier 2 engineu kojeg je razvio developerski tim IO Interactive. Igra će biti u nešto mračnijem okruženju nego prijašnji nastavci, što svakako pozdravljamo. Tu su i novi načini eliminacije vaših meta (odnosno, takedowni), koji bi trebali biti još atraktivniji i efikasniji nego prije. Glavni negativac u igri je ujedno i jedan od novih likova koji su uvedeni u ovu igru, a zove se Blake Dexter, za kojega će voice-over raditi Keith Carradine. David Bateson i Vivienne McKee neće u ovome nastavku glumiti Agenta 47 i njegovu pomoćnicu Diane, što je pomalo iznenađujuće, ali dok je produkcija kvalitetna, nećemo se žaliti. Također, online element bi trebao biti implementiran u novog Hitmana, ali još uvijek nije poznato hoće li to biti klasični multiplayer ili nešto drugo.
Hitman Absolution bi trebao donijeti već poznate gameplay elemente u next-gen okruženju te nekoliko novih stvari. Također, online kao element je novina u serijalu te uz kvalitetnu implementaciju istoga igra bi mogla privući nove ljubitelje. Iz priloženoga, ne sumnjamo da će ova igra biti vrhunski proizvod koji bi mogao, uz malo sreće, ući u borbu za igru godine.
[gameinfo title=”Game Info” game_name=”HITMAN ABSOLUTION” developers=”IO Interactive” publishers=”Square Enix” platforms=”PS3, PC, X360″ genres=”” release_date=”2012. (točan datum nije poznat)”]
METAL GEAR RISING: REVENGENCE
Pred kraj prošle godine izdavanje ovoga naslova je bilo pod velikim upitnikom. No, developeri zaslužni za Bayonettu, Platinum Games, su dobili od senseia Kojime odobrenje za nastavak rada na igri. Podsjetimo se, u igri ćete kontrolirati Raidena, a radnja igre će se događati nekoliko godina poslije one u MGS 4 te neće imati previše poveznica s njom (prvotno je bila zamišljena kao poveznica između MGS 2 i 4). Prema najavama, mogućnost destrukcije okoliša će biti izrazito velika te ćete s katanom moći uništiti gotovo sve kao da je od vrućeg maslaca. Osim katane, imati ćete i nekoliko dodatnih oružja, poput bodeža, ali i nekih gadgeta.
Bez obzira što je ovo više spin-off nego punokrvni Metal Gear, ipak je Kojima još jednom za kormilom tima pa ćemo sve oprostiti :D. Naravno, kada vidite tipa kako s katanom sječe divovskoga mecha s Metal Gear logom pored toga, svakako izgleda čudno i neprirodno. Upravo zato iščekujemo ovaj naslov s malom zadrškom, no Platinum Games, koji su poznati po ovakvim naslovima, bi morali odraditi dobar posao.
[gameinfo title=”Game Info” game_name=”METAL GEAR RISING: REVENGENCE” developers=”Platinum Games” publishers=”Konami” platforms=”PS3, X360″ genres=”” release_date=”2012 (točan datum nije poznat)”]
TOMB RAIDER
Ploveći na brodu Endurance uz obale Japana, dvadesetjednogodišnju Laru Croft zadesi brodolom te je odvojena od ostatka preživjelih na zabačenom otoku. Tako otprilike izgleda premisa novoga Tomb Raidera koji otkriva Larine početke. Samo okruženje u igri će biti dosta mračnije te se nećete tek tako moći provući kroz igru. Počinjete bez ikakvih oružja ili pomagala, tako da ćete sve svoje alatke morati napraviti na licu mjesta. Također, pronalaženje vode i hrane će zauzeti primarno mjesto u igri, kako biste mogli preživjeti na otoku. Cijeli otok nećete moći odmah istražiti u potpunosti, pošto će za ulazak u neke dijelove biti nužne određene vještine, koje stječete putem skill sustava. Kampovi postavljeni širom otoka omogućuju vam stvaranje novih itema, unaprjeđivanje skillova te brzi prijelaz do nekog od otkrivenih kampova, kako bi se izbjeglo bespotrebno gubljenje vremena na put do već prije otkrivene lokacije. Jedna od inovacija je i „survival instinct“. To je nešto kao Detective Mode u Batman:Arkham serijalu te će vam pomoći pri prelaženju zagonetki. No, neka vas to ne zavara, jer će zagonetke biti najteže u serijalu, prema riječima developerima. Također, HUD će biti minimaliziran kako bi se postigla realističnija atmosfera.
Novi Tomb Raider je donio nekoliko pozitivnih promjena u serijal te nemamo apsolutno nikakvih sumnji da će biti izrazito kvalitetan naslov.
[gameinfo title=”Game Info” game_name=”TOMB RAIDER” developers=”Crystal Dynamics” publishers=”Square Enix” platforms=”PC, PS3, X360″ genres=”” release_date=”Q3 2012.”]
Kao što vidimo, godina će biti prepuna zanimljivih akcijskih naslova, od kojih bi gotovo svaki mogao konkurirati za igru godine. Ipak, neki odskaču od drugih te se mora napraviti neka distinkcija. Također, može se reći da sve ove naslove jedva čekamo zaigrati, ali neke ipak očekujemo s malenom dozom zadrške. Naravno, ovo su samo neki od naslova, pa bi neki drugi vrlo lako mogli iskočiti „iz sjene“ i dodatno zapapriti borbu za igru godine.
Leave a Comment