Baš kao i većina modernih open world akcijskih avantura, PS4 ekskluziva Ghost of Tsushima će igračima omogućiti potpunu slobodu igranja, što bi nadalje trebalo rezultirati potpuno različitim igraćim iskustvom kod svakog igrača.
Prva gameplay demonstracija igre, koju smo vidjeli tijekom nedavno održanog E3 2018 sajma, primarno je bila fokusirana na stealth i tihu eliminaciju protivnika, međutim iz Sucker Puncha nas uvjeravaju kako je to samo jedan od načina igranja igre te da će svi oni koji preferirajudirektni konflikt s protivnicima u ovoj igri također doći na svoje.
Prema riječima jednog od glavnih članova Sucker Puncha Chrisa Zimmermana, Ghost of Tsushima je open world igra u kojoj će svaki igrač birati svoj način igranja. Igra neće favorizirati niti jedan od načina igranja, tako da će igrači koji su više akcijski orijentirani moći izravno se upustiti u borbu s protivnicima, dok će oni kojima više odgovara šuljanje cijelu igru moći odigrati neprimjećeni.
Sve navedeno zvuči zanimljivo, no ne i revolucionarno, budući da smo takvo što već mogli iskusiti u igrama kao što su Deus Ex ili Dishonored, no svakako će biti interesantno vidjeti kako će sve to Sony i Sucker Punch implementirati u svoju nadolazeću PS4 ekskluzivu koju ćemo najvjerojatnije zaigrati nekad tijekom iduće godine.
Leave a Comment