Uz prepoznatljivo Sonyjevo vrhunsko cinematično single player iskustvo, PS4 ekskluziva Ghost of Tsushima trebala bi igračima pružiti dosad neviđeni stupanj slobode prilikom istraživanja njegog velikog otvorenog svijeta.
Iz Sucker Puncha žele da svi PS4 igrači na osoban način prožive ovu dugoočekivanu akcijsku avanturu, stoga su se odlučili da iz igre izbace iritantne putokaze, koji bi im sugerirali gdje trebaju ići i gdje da “pokupe” novu misiju. Umjesto toga, iz ovog sjevernameričkog Sonyjevog first party studija žele da se igrači služe raznoraznim znamenitostima unutar igre i samim svijetom, kako bi se kroz isti mogli koordiniranije kretati.
U službenom priopćenju razvojnog tima Sucker Punch stoji kako isti već ima dosta iskustva u stvaranju otvorenih svijetova u igrama, ali da s novim minimalističkim pristupom unutar igre planira napraviti nešto novo. Vrijeme u igri bi trebalo normalno prolaziti dok mi istražujemo njen veliki otvoreni svijet, dok će povremeni naslovi unutar igre otkrivati koliko je zapravo vremena prošlo od početka mongolske invazije. Tijekom igranja nailazit ćemo na protivnike, koje ćemo moći eliminirati ili tiho šuljajući se oko njih ili u direktnom konfliktu. Za brzi prelazak preko vertikalnih prepreka na raspolaganju će nam biti grappling hook, ali i prilična količina korisnih gadgeta, dok ćemo sticky bombama i vatrenim strijelama praviti kaos po protivničkim kampovima. Sve navedeno u kombinaciji s gore spomenutim izostankom waypointa doista bi svakom od nas trebalo omogućiti potpuno drukčiju, personalniju avanturu.
Ghost of Tshusima izlazi 26. lipnja, no s obzirom na aktualnu situaciju i trend mnogobrojnih odgoda (uključujući i The Last of Us: Part II), i dalje postoji velika šansa da ova PS4 ekskluziva također bude odgođena.
Leave a Comment