Eidos Montreal redizajnirao je Garretta, heroja Thiefa, tako da izgleda manje gotski, a više mainstream. Redatelj igre Nicolas Cantin napomenuo je da su u početku, tijekom rada na konceptu, imali slobodne ruke za posve novi dizajn Garretta. Nastoje zadržati ono sržno što čini Garretta, te nisu to htjeli previše mijenjati jer je uglavnom funkcioniralo.
Steve Gallanger dodao je da originalne Thief igre – sa prvom iz 1998. – imaju nešto drukčiji ugođaj i vrijeme je da se krene naprijed. Glavni lik igre žele približiti modernoj publici današnjeg konzolaškog tržišta. Imat će više akcijskih poteza, a tako će načiniti i kostim i odijelo da to reflektiraju. U početku je bio više gotskog stila, a to su onda odbacili, npr. crni nokti i slično. Žele ga učiniti više uobičajenim. No, i dalje ostaje mračan karakter, samo ne ga ne žele nazivati gotskim, premda se viktorijansko razdoblje doima takvim.
Garrett je bio čudan lik originalnih Thief igara, siroče koje je postalo lopov koji je postao izdajnik koji je izgubio oko. Preferirao je da ne ubija, premda je to činio. Ne čini se da mu se osobnost previše promijenila. Gallager je rekao da Garrett ne vjeruje drugim ljudima i da ne priča s njima, smiješan je lik, ali ne izvodi šale. Cantin je povezao Garrettov antiherojski stil sa Jokerom Heatha Ledgera i Ericom Dravenom (pokojni Brandon Lee u filmu The Crow). Sudeći po njihovoj popularnosti Cantin je uvjeren da Garrett ide u dobrom smjeru.
Leave a Comment