Drage čitateljice i dragi čitatelji naše GoodGame stranice. Vjerojatno ste primijetili zadnjih nekoliko dana našu fantastičnu reklamu za Diablo III: Reaper of Souls, impresivan flash trailer, kao i sve ostale reklame na stranici. One tu nisu bez razloga, naime, njihova funkcija je bila naglašavanje velike kampanje i velikog partnerstva koje je slijedilo. Danas je napokon došlo vrijeme da službeno potvrdimo to partnerstvo i podijelimo ga sa svima vama.
Kao što mnogi sajtovi o igricama nadobudno sanjaju o velikim sponzorima i financijskoj i logističkoj podršci, tako smo i mi imali svoje ciljeve. Oni su se ostvarili na najbolji mogući način – ne sponzorstvom, nego promjenom samoga vlasništva! Od sada je GoodGame dio Konzum franšize, te će zajedno sa specijaliziranim maloprodajnim trgovinama (kao i već postojećim Konzumovim partnerima, TISAK kioscima i Zagrebačkom bankom) nuditi još bolji zabavni sadržaj, više igara za najmlađe članove vaše obitelji i još više pogodnosti kako bi vaše svakodnevne kupovine prošle puno bezbolnije.
Prva od mnogobrojnih akcija koje spajaju užitak čitanja GoodGame tekstova i maloprodajne kupovine jest mogućnost ostvarivanja popusta na najnoviji slatki hit – Tamnu Domaćicu. Svatko tko ostavi 10 komentara na GoodGame vijesti i recenzije dobiva svoj kupon putem elektronske pošte kojim ostvaruje popust od 17,5% na ovaj popularni proizvod!
Ako vam se ne sviđa Domaćica – ne brinite! Uskoro kreću nove akcije i popusti, posebne ponude samo za čitatelje i čitateljice GoodGame Konzuma i puno, puno dobre zabave.
Nova uprava također poručuje svima koji se boje velikih promjena:
GoodGame ostaje, naravno, isti. Nema straha! I dalje ćemo pisati sve moguće informacije o Tony Hawku, ISS-u, Megamanu, Sonicu i svim ostalim maskotama virtualnih video igrica!
S vama kroz (još bolji) život.
GoodGame
Leave a Comment