Samo tjedan nakon solidno primljenog lansiranja Apple Arcadea, Google je službeno predstavio svoj pandan subscription-based pristupu premium mobilnim igrama, ali još u ovom slučaju dodatno dobijete i svakojake aplikacije.
Google Play Pass stiže ovoga tjedna i imat će preko 350 aplikacija i igara, koje će biti potpuno otključane, bez doplata, in-app kupovina ili reklama. Promotivna cijena zaista je pristupačna i iznosi $1.99 mjesečno za prvih 12 mjeseci, a poslije toga prelazite na punu cijenu od $4.99$. I tu otprilike sličnosti prestaju, jer Google Play Pass ima drugačiji pristup od Apple Arcadea.
Za početak, Arcade je ispunjen eksluzivama, što znači da se njegove igre neće igrati na Androidu, dok Play Pass ima katalog igara koje će biti prisutne na obe platforme. Pored toga, Google će u svoj premium paket ubaciti i nekoliko ad free verzija popularnih aplikacija, kao što su AccuWeather, Facetune, Pic Stitch, i druge.
Na prvi pogled, jasno nam je kako je Pass otišao korak dalje sa trostruko više igara i aplikacija, ali Google je odlučio da inicijalno starta samo na području SAD-a.
Nakon Stadije, ovo je drugi Googleov proizvod namijenjen gejmerima. Koliko će Google ozbiljno zagaziti u gaming vode u 2020. tek ćemo vidjeti.
Leave a Comment