Ovo je bila jedna mukotrpna godina za Google Stadiu. Servis je zatvorio interni studio za razvoj video igara, a potom i otkazao ključne ekskluzive. No, unatoč svemu, Stadia je i dalje “živa i zdrava.”
GamesIndustry.biz intervjuirao je voditelja marketinga za igre u Stadiji, Natea Ahearna, koji je pomenute uvjeravao da su stvari u redu. Ahearn je nagalasio podatak da ove godine na servis stiže preko 100 novih igara.
“Preko 100 novih igara je na dobrom putu da bude lansirano na Stadiji 2021. godine i nastavljamo Stadiju činiti izvrsnim mjestom za igranje igara na uređajima koje već posjedujete“, rekao je Ahearn. “Rekao bih svima koji ne vjeruju da primijete kako nastavljamo provoditi naše riječi u djelo, dok razvijamo program Stadia Makers i udružujemo se sa AAA studijima poput Capcoma, EA, Square Enixa, Ubisofta i drugih.”
Iako Stadia dodaje nove igre, tu i dalje vlada određena zabrinutost, pogotovo nakon brzog zatvaranja internog studija. Šef proizvodnje John Justice i voditeljica Stadia Gamesa Jade Raymond napustili su firmu, od kojih je potonja stvorila novi studio koji radi na novom IP-ju za Sony.
Izgleda da Google ne brine ni to pretplaćuju li se ljudi na njihov servis, pošto u izvještaju iz veljače stoji kako servis nije ispunio očekivanja što se tiče broja korisnika.
“Ako ste upoznati sa životnim ciklusom usvajanja tehnologije, može se reći da smo trenutnoj u fazi ranog usvajanja i da prelazimo u fazu dolaska većeg broja korisnika“, rekao je Kollgaard. “Još nismo dospjeli do preokreta, ali Google trenutno pomiče granice što se tiče tehnologije i ima svijest o brandu i financiranju istog. To nije nešto što će se dogoditi preko noći – potrebno je dosta vremena.”
Mora se priznati da je Stadia dosta napredovala od izlaska krajem 2019. godine, a nove značajke tek su na dolasku. Nove igre koje dolaze 2021. godine obećavaju puno toga. No, isto tako ne treba zaboraviti kako Google ima za praksu to da ubija svoje usluge, tako da ostaje za vidjeti koliko dugo Stadia može ostati “živa i zdrava“.