Direktor razvoja Halo franšize Frank O’Conor spustio se među raju na NeoGaf forumu (na NeoGaf forumu Franku je nick OuterWorldVoice pa ga možete tlačiti) i ponudio odgovore na neka pitanja koja brinu Halo fanove: Dolaze li “perkovi” u Halo multiplayer te koja će biti nativna rezolucija igre?
Na upit o rezoluciji Frank je odmah ispalio: “Igra će se nativno vrtiti u 720p.” Samo 720p, zapitali bi se neki. No, kada se uzme u obzir da su Halo 3/ODST/Reach izgledali sjajno, a bili nativno u 480p, ostaje nam samo konstatirati da će Halo 4 izgledati fantastično. Danas i mobiteli prikazuju FullHD (1080p) pa vijest ne zvuči spektakularno, ipak, fanovima serijala daje nešto čemu se mogu radovati. Razvoj novog engiena omogućio je skok s 480p na 720p. Točnije, kompletni engine za zvuk, animaciju, renderiranje i osvjetljenje napravljeni su iznova. Sve ovo ne znači da se tijekom izrade nisu koristili dijelovi koda iz prijašnjih naslova, no iz 343 Industriesa nas uvjeravaju da su to zaista sitnice i da je zanemariv udio “recikliranog” koda iz starih verzija grafičkog enginea.
Što se tiče perkova, Frank je rekao da u igri ne postoje perkovi, barem ne na način na koji smo navikli u drugim igrama. Zgodno je spomenuti prošlotjednu izjavu Josha Holmesa kretivnog direktora Halo 4: “Imat ćemo mogućnost totalne modifikacije svog spartanca, a koja nije samo kozmetička. U Halo uvodimo mogućnost totalne modifikacije lika koja će bitno utjecati na gameplay. Dodaci i modifikacije bit će postupno otključavani kroz napredak u igri.” Ovo zvuči kao klasični “perk-like” sistem s kojim se susrećemo još od legendarnog Battlefielda 2. Ipak, dajmo priliku curama i dečkima iz 343 Industriesa da nam prvo pokažu svoju ideju “perk-like” dodataka za vaše i naše spartance. Nikad se ne zna, možda nas iznenade. :).
S nestrpljenjem iščekujemo da se pojave nove “điđe i miđe” vezane uz Halo 4, a dotad škicnimo uber-kul concept art video sa zadnjeg Halo Festa. Uživajte, mi jesmo. 🙂
Leave a Comment