Hideo Kojima je bio zadnja gost/faca iz gaming industrije koji je gostovao u serijalu intervjua o gaming dizajnu Critical Path Project. U razgovoru sa voditeljima projekta ovih intervjua Kojima je izjavio da mu je važnije da igrač suosjeća sa likom iz igre u određenoj situaciji. Važnije je poistovjetiti se s likom i osjećati vezu s njim, nego se utapati u raznim zapletima u samoj fabuli. Da, malo je naivno ovo ozbiljno slušati, budući da je Hideo Kojima stoji iza Metal Gear Solid serijala koji je znao imati veći minutažu što se tiče priče nego što se tiče igranja, no on stvarno smatra da igra i priča „nisu baš najbolji par“.
„ Jako je teško implementirati priču u interaktivnu igru. Ne bi trebali to ni pokušavati, ja to ni ne pokušavam. Ne trudim se ispričati priču“(…) „ Ti si unutar priče, okoliša i ponašaš se kao određeni lik, a ono što taj lik osjeća u tom okolišu i u toj situaciji je upravo ono što ja želim da igrača da osjete dok igraju igru. Kad se nađu u takvoj situaciji, želim od igrača da se uz zabavu i uzbuđenje, natjera da razmišlja o raznim stvarima. To je moj koncept“.
Ne želimo cjepidlači, no čini nam se da je to upravo bit priče koja je veliki dio njegovih igara. Ili se varamo? Slobodno nam se pridružite u dekonstruiranju Kojiminih izjava.
Izvor:Beefjack.com
Leave a Comment