Kao i većina roguelike igara, PlayStation 5 ekskluziva Returnal ne omogućava igračima da spreme svoj napredak tokom igranja, što za posljedicu ima smrt igrača, a to znači povratak igrača početak igre bez ikakvih itema.
Prošli mjesec, Housemarque je prihvatio kritike fanova zbog tog problema, a neki su se požalili da sesije igranja znaju trajati predugo – ponekad i po par sati, te da se ne može pauzirati i spremiti, osim ako konzolu ne držite u sleep modu.
U intervjuu za Axios Gaming, direktor marketinga Mikael Havari rekao je da Housemarque još uvijek razmišlja kako riješiti problem spremanja, dodajući kako je to komplicirano zbog različitih igrača koji imaju različita očekivanja.
“Razumijemo da postoje neki sustavi koji trenutno predstavljaju prepreku“, rekao je, dodajući na to da je namjera developera bila da igrače usmjeri na jedan fokusiran, hardcore način razmišljanja tokom igranja igre, ali da su čuli povratne informacije.
Dodao je i da “trenutno jednostavno ne znamo što je to. Teško je bilo što najaviti, jer mislim da postoji puno različitih ljudi koji traže različite stvari“.
U tvitu objavljenom početkom svibnja, studio Housemarque napisao je: “Čujemo zajednicu i sve vas volimo. Ništa se sada ne može najaviti, ali nastavite igrati i uživajte u izazovu koliko možete!”
Returnal je izašao ekskluzivno za PlayStation 5, a ako želite znati što mi mislimo o igri, možete pročitati našu recenziju.