Multiplayer shooter Quake Champions, koji je još uvijek u Early Access fazi, uskoro bi trebao dobiti još jedan zanimljiv dodatak koji će se posebno svidjeti onim neiskusnijim igračima koji ne žele biti uobičajeno topovsko meso za veterane FPS žanra, a taj novi dodatak odnosi se na skoru implementaciju botova koji će takvim igračima poslužiti za vježbu i usavršavanje prije nego što se upuste u sukobe s nemilosrdnim hardcore igračima.
Osim toga, botovi će poslužiti da popune prazna mjesta tijekom mečeva, a da i oni neće biti u igri samo kako bismo ih bez frke napucavali i podizali samopouzdanje, botovi bi trebali imati naprednu umjetnu inteligenciju zahvaljujući kojoj će oponašati stilove igranja živih igrača zbog čega bi mečevi i dalje trebali biti neizvjesni. Naravno, ukoliko pojedinim igračima i takav način bude pretežak, igra će ipak nuditi i dodatnu alternativu u vidu podešavanja izazova koji će se odnositi na ponašanje botova.
Botovi će u igru biti ubačeni kroz nekoliko faza. Tijekom prve faze. botovi će biti izuzeti iz pojedinih modova, uključujući i Deathmatch i Team Deathmatch modove, dok će tijekom druge faze botovi moći koristiti i sposobnosti šampiona te će biti dostupni i u svim modovima.
Znači li implementacija botova da bi Quake Champions u svojoj punoj verziji mogao imati i offline mod, još uvijek nije poznato, no budući da nam Bethesda za predstojeći E3 2018 sajam sprema brojna iznenađenja, možda bismo upravo najavu offline moda, datuma izlaska pune verzije igre i njenog eventualnog dolaska na konzole mogli vidjeti tijekom Bethesdine pressice.
Leave a Comment