Idući broj Game Informera bit će posvećen God of War franšizi i onome što fanovi mogu očekivati od nešto drukčijeg novog smjera kojim je Sony odlučio povesti Kratosa, a kako stvari stoje, mala je šansa da će se Kratos skrasiti u nordijskom settingu.
Naime, ekipa iz Sony Santa Monica Studiosa priznala je kako je svima nakon God of War: Ascensiona bilo jasno da je Kratosova priča ispričana i kompletirana te su umalo odlučili završiti s franšizom. Ipak, nije im dugo trebalo da malo bolje promisle i shvate kako je God of War ipak previše značajna franšiza kako bi se od nje tako lako odustalo, stoga je odlučeno da se ide s nešto drukčijom kombinacijom – dobro poznatog glavnog protagonista (pa zar postoji netko tko misli da bi God of War bez Kratosa bio isti?) i potpuno novog settinga. Odlučili su Kratosa preseliti u nordijsku mitologiju te pred njega postaviti dosad najvažniju ulogu – ulogu oca. Tako je nastao God of War kojeg ćemo zaigrati već na proljeće, no što poslije toga?
Poslije toga, velika je šansa da ćemo Kratosa ili potpuno novog glavnog protagonista (ukoliko se ipak odluče permanentno završiti Kratosovu priču) vidjeti u nekom novom povijesnom razdoblju, a developeri su u razgovoru za Game Informer otkrili kako su im najinspirativniji i najizgledniji settinzi za takvo što Drevni Egipat ili majansko carstvo.
Egipat se kao odlična podloga pokazao u nedavno izašlom Assassin’s Creed Originsu te sam po sebi predstavlja idealan setting za ovakav tip igara, no nekako nam se čini kako majanski setting i sve što isti vuče sa sobom djeluje još bolje i atraktivnije, a i svježije i originalnije, stoga će biti zaista zanimljivo vidjeti u kojem će smjeru Sony i Santa Monica studio odlučiti krenuti. No, naravno, radi se o nečemu što je trenutno jako daleko od nas, stoga ćemo se u međuvremenu primarno fokusirati na dolazak predstojeće God of War igre, koja još uvijek nema službeni datum, a za koju i dalje vjerujemo da će se na PlayStationu 4 pojaviti već krajem ožujka.
Leave a Comment