Glavni dizajner Diabla III Jay Wilson u nedavnom interviewu za IGN objavio je kako je development tim za igru kreirao novu razinu težine koja će iskušati igrače do samog kraja. Igrači koji budu završili igru na Normal, Nightmare i Hell modu, te dostigli 60. level imat će pristup Inferno razini težine. Naime, Blizzard je unajmio skupinu iskusnih testera igrara koji su isprobavali taj mod do trenutka kada je bio dovoljno zahtjevan, a onda su developeri udvostručili razinu težine. Fokusirali su se da Inferno mod učini teškim koliko god je moguće. Po riječima Wilsona, bez obzira na testere, u Blizzardu su uvjereni da će sami igrači biti još bolji.
Dano je i nekoliko savjeta za prelaženje Inferno moda. Iako je moguće igrati ga samostalno, budući da se sama razina težine prilagođava s obzirom na broj igrača, preporučuje se kooperativno igranje. Uz dobru koordinaciju više igrača i s obzirom na različite klase i mogućnosti raznih komboa, kroz zajedničko igranje moći će se postići bolji rezultati nego kroz samostalno igranje. Također, kod kreiranja i razvoja lika trebalo bi obratiti pozornost na single target damage, defensive abilityje i area of effect. Isto tako, neki od abilityja koje će likovi imati bit će dostupni samo na višim raznima težine.
Leave a Comment