E3 sajam je završio, a Sony i Microsoft su predstavili svoje glavne adute oko kojih će se vrtjeti njihov financijski uspjeh, slava i poštovanje gamera idućih nekoliko godina. Ova članak neće biti još jedna analiza novih konzola, niti će sadržavati zaključke koja je bolja. Svi znamo da takvih članaka i analiza već imamo, a i vi, naši čitatelji i čitateljice, ste nebrojano puta dali svoje mišljenje. Ovdje vam prenosimo samo analizu dobrih ljudi iz Quintlya koji su sukob dvaju najvećih konzola analizirali iz perspektive društvenih mreža. Iz Infografike koju su napravili, vidljivo je da PlayStation 4 na Facebooku ima više fanova, no broj interakcija i ”lajkova” je ipak na strani nove Xbox konzole. Da li je veći broj komentara na toj strani bio zato što se više ljudi žalilo na neke stvari oko Xbox One konzole ili je nešto drugo u pitanu, ostavljamo vama na interpretaciju. Na twitteru pak, PlayStation 4 je pobijedio u svim kategorijama. Za detalje i još puno podataka, pogledajte infografiku:
[Infografika]: PS4 i Xbox One na društvenim mrežama
16 lipnja 2013 od Zlatko Bukač u
Vijesti
Slični članci
-
-
Monster Hunter World prešao magičnu cifru od 16 milijuna prodanih primjeraka
-
Otkrivanje Avengers Projecta kasni zbog implementacije single player komponente?
-
Novi detalji i gameplay premijera Cyberpunk 2077: Phantom Liberty ekspanzije očekuje nas u lipnju
-
Sony Tokyo Game Show konferencija
-
Arkane će najaviti svoju novu igru tijekom The Game Awardsa – Prey 2, Dishonored 3 ili Deathloop 2, pitanje je sad?
-
Watch_Dogs 2 pozlaćen, ipak na vrijeme dolazi u prodaju
Leave a Comment