Igre, otkad postoje, u većini slučajeva su na dosta lošem glasu. Od optužbi i “stručnih analiza” da izoliraju ljude, pretvaraju ih u biljke do toga da ubijaju jedni druge ili zanemaruju svoje obrazovanje. Ima i slučajeva kada se ističu dobre strane igranja, no budući da veći mediji ipak volje senzacionalizam i kontroverze (i kroz povijest dokazano sudjeluju u širenju moralne panike) i danas zbog toga nailazimo na mnoge predrasude prema igrama. Jedna od glavnih tema gdje se to najviše vidi je u korištenju video-igara u edukativne svrhe. Koliko i kako igre pomažu djeci tijekom primarnog obrazovanja i kako sve to može koristiti društvu u cjelini, ukazao je i neuroznanstvenik Paul Howard-Jones sa Sveučilišta u Bristolu.
Detalje oko ove teme možete vidjeti u zanimljivoj i poučnoj infografici koju vam donosimo sa stranice OnlineSchools.com, a detaljnu raspravu oko utjecaja video-igara na mladež ostavljamo vama u komentarima, kao i nama za neke buduće tekstove koji će se detaljnije pozabaviti ovim temama.
Leave a Comment