Studio MONO me osvoji kad je iskoristio riječi dieselpunk i noir. Ali to nije bilo dovoljno da skupi naizgled skromnih 70 000 američkih dolara na Kickstarteru. Po njima je problem bio u tome šta nisu dovoljno jasno sročili svoje namjere. Navodno je dobar dio ljudi mislio da rade nekakav MMO.
Insomnia bi trebala biti igra za jednog ili više igrača u kooperativnom načinu igranja. Spominju se riječi sandbox i taktička borba u stvarnom vremenu. Tako da bi Insomnia trebala imati stvari poput craftanja, grananja izbora, napretka likova, nelinearne radnje i ostalih điđa-miđa na koje smo navikli u RPG igrama. Trenutno ta taktička borba u realnom vremenu izgleda prilično bazično, ali teško je to zamjeriti u ovom stadiju razvoja igre. Sam kooperativni mod igre je pod upitnikom, jer je jedino objašnjenje razvojnog tima da svaki igrač mora donostiti svoje odluke koje će mijenjati svijet.
Studio MONO spominje i izdavanje nekih dvadeset dodataka nakon izlaska same igre, ali ne spominje hoće li potonji biti besplatni ili ćemo za njih morati kesnuti još koju teško zarađenu kunicu. MONO bi trebao stvari malo bolje sročiti, ako planiraju ostvariti svoj Kickstarter cilj. Sama igra ima potencijala, a i postapokaliptičnih dieselpunk RPG-ova nikad dosta.
Leave a Comment