Britanski nezavisni studio zaslužan za igre kao što su Uplink, Darwinia, DEFCON i nadolazeći Prison Architect, razgovarali su o problemima s kojima su nezavisni tvorci igara suočeni u radu s izdavačima i trgovinama.
Mark Morris iz Introversiona govorio je o toj temi na konferenciji Rezzed 2013, kao i o novim poslovnim strategijama sada dostupnima za nezavisne PC tvorce igara.
“Izdavači i trgovci su pi…“, započeo je Morris nakon čega je bio počašćen glasnim odobravanjem publike. “Kada smo mi započinjali, nitko nije bio zainteresiran za naše opskurne naslove. Trgovci su samo željeli 100 primjeraka posljednjeg velikog hita. Da se taj poslovni model održao, nezavisna revolucija nikada se ne bi dogodila.“
Introversion za Prison Architect koristi plaćeni alpha model koji je već vrlo uspješan. Nedavno smo izvijestili kako Prison Architect već sada ima preko 100,000 igrača. Mark Morris potvrdio je kako je Prison Architect najisplativiji projekt za Introversion u njihovoj povijesti.
Razgovor je nastavio Chris Avellone, koji je radio na igrama kao što su Fallout 2 i Planescape: Torment te trenutno radi na igrama Wasteland 2 i Project Eternity.
“Na neki način razumijem izdavače“, rekao je Avellone. “Oni ulažu 20-30 milijuna dolara u velike hitove, njihova želja da uzimaju rizike i budu inovativni, njihova želja da eksperimentiraju s hardcore PC igrom…oni ne žele slušati takve stvari. Oni znaju kako je njihov ulog toliko velik i razumiju razinu novca koji moraju dobiti natrag. Ali što više izlazimo iz tog starog poslovnog modela, to bolje.“
Leave a Comment