Dugogodišnji producent zaslužan za Castlevania franšizu, Koji Igarashi, otkrio je u govoru na ovogodišnjoj konferenciji za developere igara (GDC) što je bilo prije, kokoš ili jaje. Poseban koncept Castlevania igara uglavnom je svima poznat, u 2-D otvorenom svijetu junak s vremenom stječe posebne sposobnosti koje mu omogućuju da putuje u još tada nepristupačne dijelove mape. Dapače, takav način napredovanja i stila postao je popularan toliko da su fanovi za njega stvorili kovanicu Metroidvania, mješavinu riječi Metroid i Castlevania. Logično stanje stvari nalaže da su fanovi smatrali da je Castlevania svoje utjecaje pokupila od tadašnjeg Nintendovog Metroida. Istina je ipak malo drugačija, a veo laži i obmana napokon je skinuo sam Igarashi.
“Htjeli smo produljiti trajanje igre, i jedina igra koja nam je padala na pamet bila je Legend Of Zelda, akcijska igra orijentirana na istraživanje. Čitav naš team, uključujući mene, bili smo ogromni fanovi igre, i htjeli smo napraviti njoj nešto slično. Tako da sada znate da izvor inspiracije nije bio Metroid.”
Igarashi ni kriv ni dužan priznao je publici da je za ime Metroidvania saznao tek prije 2 godine kada ga je uočio kao predmetom priča mnogih fanova.
“Volim ime i poštujem ga,” rekao je Igarashi, ” i sviđa mi se značenje iza njega. Pristaje veoma dobro, tako da sam nekako i počašćen da je Metroid prikačen uz ime Castlevania, i da se stopio u tu jednu riječ, tako da mi se zapravo jako sviđa.”
Leave a Comment