Psychonauts 2, unatoč tome što nije toliko velik projekt, fanovi vrlo očekuju, a zajednica je već stvorila određena očekivanja o njemu. Očito je da su programeri pod pritiskom da objave najbolju moguću verziju proizvoda, no na sreću Double Fine tima, čini se da tijekom njegovog razvoja nije bilo crunch situacija.
Kevin Johnson, senior producent igre, otkrio je da nitko u timu nije doživio crunch kako bi izbacio igru na vrijeme. Johnson je dodao da je tim “nevjerojatno radio” i da je “ponosan što je dio nečega tako posebnog “.
Tijekom svog razvoja, Psychonauts 2 odgođen je nekoliko puta, ali to je na kraju koristilo tjelesnom i mentalnom zdravlju tima. Igra je započela sa kampanjom za prikupljanje sredstava 2015. godine, a šest godina kasnije izlazak je bliže nego ikad. Sigurno će vrijediti čekanja, jer je sve što smo vidjeli o naslovu nevjerojatno.
Psychonauts 2 stiže 25. kolovoza za Xbox One, PS4 i PC.