Tijekom ovogodišnjeg Xbox Games Showcasea, Obsidian Entertainment je predstavio novi story trailer i detaljan pregled gameplaya za svoj nadolazeći RPG Avowed, o čemu smo pisali prije dva tjedna. No, RPG Site je imao ekskluzivnu priliku intervjuirati direktoricu igre Carrie Patel i direktora gameplaya Gabea Paramoa kako bi dobili dublji uvid u svijet igre, nove mehanike i likove Avoweda.
Kao što je poznato, Avowed je smješten u svijet Eore, istog univerzuma kao i Pillars of Eternity, ali je dizajniran da bude pristupačan novim igračima. Radnja igre odvija se nekoliko godina nakon događaja iz Deadfirea, gdje preuzimate ulogu izaslanika Aedyra, kojeg je car osobno poslao. Igra također donosi dublju povezanost sa svijetom, koja se postupno otkriva tijekom igranja.
Struktura igre opisana je kao “otvorena zona” slična The Outer Worldsu, s različitim regijama koje sadrže ključne putanje i sporedne zadatke. Ove regije se otključavaju određenim redoslijedom, ali igrači imaju slobodu vraćati se natrag. Narativni tijek uključuje kombinaciju linearnih zadataka i razgranatih priča i omogućuje izbore koji utječu na cjelokupni tijek priče i pojedinačne zadatke.
Avowed se može pohvaliti s dual-wielding borbenim sustavom, s raznim jednoručnim oružjima i opremom, što omogućuje kombiniranje različitih alata. Uz to, pratitelji dodaju stratešku dubinu borbi, autonomno izvodeći osnovne napade, dok igrači mogu koristiti posebne sposobnosti. Također, igra uključuje mod za igranje u trećem licu, razvijen na temelju iskustva iz prvog lica.
Anyone else love dual wielding pistols? https://t.co/hmJW6HjIUn
— Avowed (@AvowedtheGame) June 25, 2024
Što se tiče razvoja likova, Avowed koristi sustav bez klasa, što vam omogućuje eksperimentiranje s različitim buildovima tijekom igranja. Naime, možete dodijeliti bodove na šest atributa: moć, konstitucija, spretnost, percepcija, intelekt i odlučnost, koji utječu na mehaniku igre i opcije dijaloga. Jedinstveni dijaloški izbori dostupni su na temelju pozadine igrača, atributa i ishoda prethodnih zadataka, bez uključivanja bacanja kockica.
Istraživanje i interakcija obogaćeni su sposobnostima pratitelja, koji pomažu pri otključavanju određene putanje i prevladavanju prepreke. Zadacima možete pristupiti na različite načine, bilo kroz skrivanje, borbu ili druge kreativne metode. Iako nema mehanike izgradnje baze, igrači će imati kamp gdje se pratitelji okupljaju i međusobno komuniciraju.
Trenutno je fokus na osnovnoj igri, bez posebnih planova za proširenja ili DLC-ove. Ipak, Patel i Paramo su izrazili uzbuđenje zbog različitih aspekata igre. Patel je nestrpljiva što će igrači moći istražiti šarolik i prizemljen svijet, s različitim regijama koje nude raznolika iskustva. Paramo je naglasio borbene mehanike igre, uključujući Grimoire sustav i dubinu opcija prilagodbe dostupnih igračima.
Avowed će biti dostupan za PC putem Steama, a također će stići i na Xbox Series X/S nekada tijekom ove godine. Od prvog dana bit će dostupan i u sklopu Xbox Game Passa.