Desetogodišnje istraživanje Sarah M. Coyne i Laure Stockdale, koje je objavio znanstveni časopis Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking navodi da nema značajnih poveznica između nasilja među djecom i igranja video igara.
Prenosimo vam samo dijelove izvještaja istraživanja objavljenom u članku pod imenom Growing Up with Grand Theft Auto: A 10-Year Study of Longitudinal Growth of Violent Video Game Play in Adolescents dok za puni tekst i sve detalje možete posjetiti službene stranice časopisa.
Nastavljajući se na provedenu fokus grupu od 500 sudionika/ica sa prosječnom dobi od 14 godina, istraživačice su mjerile utjecaj Grand Theft Auta, Call of Dutya, Dead Risinga, Gears of
Wara i drugih (manje nasilnih) igara na njih kroz određeni dio vremena. Oni koji su igrali nasilne igre češće (veći broj sati dnevno) nisu pokazali nikakav značajniji porast agresivnoga ponašanja naspram onih koji su igrali te igre nešto rjeđe. Usto, istraživanje navodi kako su mnoga djeca igrala igre kako bi se bolje nosila sa osjećajima anskioznosti.
Mjerenje agresivnosti se, doduše, obavljalo preko anketiranja sudionika i sudionica i njihove samostalne procjene. Sudionici su podijeljeni u tri grupe, prva od 4% sudionika je bila sa visokom razinom porasta agresivnosti, druga (koju je činilo 23 posto) su imali osrednji porast agresivnosti, dok je zadnja grupa od 73 posto sudionika/ica bila sa niskim porastom agresivnosti. Prve dvije skupine nisu pokazivale značajan trend porasta ili smanjenja osjećaja agresivnosti tijekom vremena, dok je treća grupa imala blagi porast tijekom vremena. Implikacije ovih rezultata su navedene u tekstu članka.
Leave a Comment