Više od šest mjeseci nakon lansiranja PlayStationa 5, čini se da od Sonyja nismo vidjeli puno ekskluzivnih naslova. Međutim, Jim Ryan, izvršni direktor SIE, u nedavnom intervjuu jasno je rekao da je ovo bilo prilično uspješno razdoblje za tvrtku, zahvaljujući poticanju kreativnosti među njezinim programerima i nuđenju bolje ponude u odnosu na PS4 tijekom istog vremenskog razdoblja.
U intervjuu sa Stephenom Totilom, Ryan je imao priliku razgovarati o tempu izdavanja ekskluzivnih igara za PS5, ukazujući na Marvelov Spider-Man: Miles Morales, Returnal i Ratchet & Clank: Rift Apart kao glavne eksponente u ovom segmentu. Ovo je komentirao:
Što se tiče područja u kojima smo se poboljšali, spomenuo bih raspored izdavanja PlayStation Studios igara. Poticanje kreativnog talenta nije tako jednostavno kao ulaganje novca. Također biste im trebali dati slobodu da budu kreativni, riskiraju i smišljaju nove ideje. Ghost of Tsushima nije bila igra koju smo mislili da će napraviti, ali nismo previše kruti ili korporativni sa svojim talentima.
Tempo tijekom PS4 ciklusa bio je izvrstan, ali velika većina tih igara došla je u drugoj polovici ciklusa. Svjesno smo se potrudili da to poboljšamo ovaj put, a ono što je do sada viđeno pokazuje da smo sigurno napredovali. U samo nekoliko mjeseci od lansiranja PS5, objavili smo nevjerojatne igre i imamo još puno toga u izradi. Jedva čekam vidjeti što PlayStation Studios i naši third-party partneri stvaraju za PS5.
Ako su igre poput Spider-Mana Milesa Moralesa, Returnala i Ratchet & Clanka primjeri onoga što se može postići u prvih šest mjeseci postojanja konzole, zamislite što ćemo vidjeti u drugoj ili trećoj godini.