Iako su Microsoft i Xbox istaknuli da je Xbox Game Pass usluga koja funkcionira za njihov poslovni model, druge tvrtke su postale skeptične prema ovom komercijalnom sustavu. Jedna od njih je Take-Two Interactive, čiji je glavni čovjek na nedavnom sastanku ulagača istaknuo kako nešto poput Xbox Game Passa za njih “nema smisla“.
Na nedavnom sastanku dioničara za kraj posljednjeg fiskalnog razdoblja u godini, Strauss Zelnick, izvršni direktor Take-Two Interactivea, spomenuo je da je Xbox Game Pass dobra usluga za najmanje naslove u industriji, ali za “vrhunske proizvode”, poput GTA V, nema smisla da budu prisutni na ovoj platformi. Evo što je komentirao:
Mislimo da model pretplate ima smisla za naslove u fondu kataloga. Ali nema smisla za vrhunske naslove. Da bi bilo koji poslovni model funkcionirao u industriji zabave, mora raditi i za kreatore i za potrošače. Mislim da katalog ima smisla za izdavače, može imati smisla za potrošače koji zaista žele puno proizvoda. No, ako se upustite u vrhunske proizvode, bit će mnogo teže ispraviti brojeve. Potrošači interaktivne zabave (Game Pass) imaju drugačije obrasce potrošnje od onih linearne zabave (Netflix). Lineari troše oko 150 sati programiranja, što znači oko 100 različitih naslova. U slučaju interaktivnih potrošača, oni troše oko 45 sati mjesečno, a to se prevodi u jedan, dva, tri, do četiri naslova. Ali to zasigurno nije 100 naslova. Dakle, sa stajališta potrošača, za većinu potrošača nije jasno ima li model pretplate smisla. Otvorenog smo uma. Učinili smo naslove kataloga dostupnim za pretplatničke usluge. Povremeno smo stavljali na raspolaganje i vrhunske naslove. Ali ovo više vidimo kao katalošku ponudu nego vrhunsku ponudu.
S obzirom na to da će GTA V napustiti Xbox Game Pass 8. kolovoza, velika je vjerojatnost da ovaj naslov više nećemo vidjeti u sklopu ove usluge. Međutim, Zelnick ostavlja otvorena vrata za budućnost, što znači da u ovom trenutku ništa nije sigurno, a igre iz opsežnog kataloga ove tvrtke još smo mogli vidjeti na platformama poput Xbox Game Passa.