Cliff Bleszinski iz Epic Gamesa ostvario je ogroman uspjeh zahvaljujući multiplayer komponenti serijala Gears of War, pa savjetuje japanskim developerima da obrate pozornost i na takav način igranja, što je dao kao odgovor na pitanje na koji bi način japanski studiji poboljšali financijski uspjeh svojih igara.
Izjavio je da se na tržištu koje je još orijentirano na diskove, ne može ignorirati multiplayer, što ipak ne znači da bi baš svaki naslov trebao sadržavati tu komponentu. Komentirao je Grasshopperov Shadows of the Damned kao “predivnu ludu avanturu”, ali je žalio što nema multiplayera. Također je nadodao da je “kriminalno” što i Platinumov Vanquish nije imao multiplayer mod, iako je uvjerenja da je odluka developera o neuključivanju takvog moda bila donešena iz dobrih namjera.
Svejedno, to je naštetilo prodaji igre koju su mnogi igrači gledali kao naslov za posudbu ili nabavku rabljenog primjerka. S druge strane, pohvalio je Demon’s Souls i Dark Souls From Softwarea kao primjere inovativnih naslova u kojima je linija između single playera i multiplayera zamagljena.
Leave a Comment