Iako bi odlazak nekoliko japanskih programera iz Sony Interactive Entertainmenta i reorganizacija Japan Studiosa u tim ASOBI mogao ukazati na to da u PlayStationu manje obraćaju pažnju na studije i kreativne umove u ovoj regiji kako bi se više usredotočili na Zapad, voditelj PlayStation Studiosa je otkrio da to nije tako.
Tijekom nedavnog intervjua, Hermen Hulst, voditelj PlayStation Studiosa, govorio je o važnosti koju studiji poput Tima ASOBI i japanskog talenta imaju u PlayStationu. Ovo je komentirao:
Želim vrlo jasno reći da japanske igre i japanski talenti ostaju izuzetno važni za PlayStation Studios i Sony Interactive Entertainment. Japan i Azija čvrsto su povezani s našim nasljeđem: uspjeh Sonyja, marke PlayStation i mnogih naših kultnih PlayStation franšiza rođeni su u toj regiji.
Znam potencijal visokokvalitetnih igara iz Japana i Azije, a tu su i neki od najboljih razvojnih talenata na svijetu. Imaju tu povijest inovacija, izrade i vještine, taj ponos i timski duh. Mi jako želimo nastaviti tu tradiciju.
Nažalost, Hulst nije podijelio više informacija o budućnosti japanskih kreativaca. S obzirom na to da se igre studija kao što su Insomniac Games, Naughty Dog i Santa Monica uspijevaju svidjeti većoj publici, nije neobično vidjeti veći naglasak na tim timovima.