Čak i pored ogromnog kapaciteta od 50GB, u Square Enixu su uvjereni da Sonyjev Blu-ray možda neće biti dovoljan za pohranu next-gen igara na jednom disku.
Yoshihisa Hashimoto, producent Luminous Engine E3 tech demoa, izjavio je da je Square imao ekipu koja je kreirala CGI verziju demoa koja je korištena kao podloga za prikazani real-time demo. Otkrio je da su zahvaljujući snazi procesora bili u stanju da sadržaj CGI videa direktno prenesu u real-time demo, a to je praksa za koju je uvjeren da će biti moguća za video igre iduće generacije. Međutim, prostor za vizuale takve detaljnosti – čak i na Sonyjevom Blu-rayu – mogao bi biti problem. Naravno, previše su masivni podaci da se koriste u igrama kao takvi, no uvjeren je da će izgled i osjećaj ostati isti. Da su imali više vremena na raspolaganju, podatke su mogli još više kompresirati. Pored svega, ostaje mogućnost da jedan Blu-ray po igri neće biti dovoljan. Za kraj je naglasio da moraju svakako razmisliti o ispravnoj mehanici kompresiranja podataka.
Leave a Comment