Prema istraživanju IDG Consultinga i Strategic Game Consultinga, najbolje vrijeme za remake igre je kada je originalna igra stara između 11 i 20 godina. Ovi podaci dolaze od Virtous White Papera koji je analizirao prilike i izazove u vezi s remasterima i remakeovima, a obuhvaća više od 200 remakeova i remastera objavljenih od 2012. godine te njihovu prodaju. Kada je riječ o remakeovima, igre koje su originalno objavljene prije 11 do 15 godina pokazale su najbolje rezultate, dok su igre objavljene prije 16 do 20 godina slijedile nakon njih.
Istraživanje pokazuje da je od remakeova objavljenih između 11 i 15 godina nakon početnog izdanja, 70% njih prodano u više od dva milijuna primjeraka. Taj postotak se povećava na 80% za igre temeljene na naslovima starijim od 16 do 20 godina. Nasuprot tome, samo 32% remakeova igara starih 21 do 25 godina dosegnulo je dva milijuna primjeraka.
Izvješće ističe da remakeovi postižu uspjeh kada se ključni razvoj hardvera i softvera koristi za značajne nadogradnje i rješavanje nedostataka izvornih igara. Povijesno gledano, programeri su češće odabirali remakeove igara starijih od desetljeća, dok samo 4% remakeova u skupu podataka ima vremenski jaz od 0-5 godina između originala i remakea.
Što se tiče remakeova objavljenih manje od deset godina nakon izlaska, samo su dva premašila dva milijuna primjeraka, a to su The Last of Us Part 1 iz 2022. godine i Odin Sphere: Leifthrasir iz 2016. godine.
Preporuke su sljedeće: “Kada se odluče preraditi igru koja je mlađa od desetljeća, programeri bi trebali pažljivo razmotriti je li njihova prerada dovoljno poboljšana da opravda punu kupovnu cijenu igre i pruži dodatnu vrijednost igračima. Trebaju uzeti u obzir faktore poput očuvanosti izvorne igre u današnjem kontekstu, relevantnosti žanra, konkurencije na tržištu te dostupnih tehnoloških inovacija.”
Analiza podataka također je istražila remastere i otkrila da većina uspješnih remastera dolazi na tržište unutar pet godina od prvotnog izdanja. To je često rezultat remastera koji se poklapaju s dolaskom nove generacije konzola, što omogućuje developerima da unaprijede vizualni doživljaj relativno novih igara. Ovaj trend posebno je vidljiv s prelaskom na PlayStation 4 i Xbox One, gdje su remasteri igara kao što su Grand Theft Auto 5 i The Last of Us ostvarili značajnu prodaju.
Izvješće ističe da je većina tih remastera objavljena 2014. godine, istovremeno s dolaskom nove generacije konzola, što je povećalo njihovu dostupnost i pokrivenost, dok su izvorni naslovi i dalje bili relevantni na tržištu. Osim toga, analiza je pokazala da su tijekom ovog ciklusa osvježavanja hardvera remasteri novijih igara u prosjeku bili uspješniji od remastera starijih igara, jer je gameplay koji se prenosi u starije remastere često bio nadmašen modernijim naslovima.