Dugo vremena znamo da bez Nintenda ne bi bilo ni Bayonette 2, no sami detalji tog slučaja nisu bili previše poznati. Kreator originala i supervizor nastavka, poznat i po oštrim odgovorima na Twitteru ukoliko ga ljudi iritiraju, otkrio je nešto više o partnerstvu s Nintendom.
Platinum Games je kreirao prvu Bayonettu nakon potpisivanja ugovora sa Segom. Kasnije je bilo odlučeno da se napravi i nastavak, pa je započet rad na Bayonetti 2. Nakon što je razvoj došao do određenog stupnja, u Segi su odlučili da to više nije dobar plan, pa je rad na igri bio privremeno prekinut. Ekipa nije imala dovoljno sredstava da nastavi bez izdavača, a svi drugi izdavači kojima su se obratili nisu pokazali interes za igrom.
Dakle, bez sredstava nisu imali mogućnost nastaviti razvoj, ali su htjeli djelomično razvijenu Bayonettu 2 učiniti dostupnom javnosti na jedan ili drugi način. Tako, kada se činilo da će igra biti kompletno otkazana pojavila se dobra vila u liku Nintenda. Kontaktirali su Platinum Games i izrazili želju za financiranjem nastavka igre, pod uvjetom da bude ekskluziva za Wii U. Zahvaljujući Nintendu mogli su ponovo pokrenuti rad na igri, pa su tako nakon pet godina uspjeli Bayonettu 2 prezenirati igračima.
Naravno, po pitanju dolaska igre na PlayStation 4 i Xbox One, Kamiya je izjavio svoje poznato da se u tom slučaju ljudi trebaju obratiti Nintendu, a ne njemu. Usput, isto tako bi mogli pitati i za Zeldu i Maria…
Leave a Comment