Horizon Forbidden West, iako dolazi tek iduće godine, ima svako malo nove materijale koji održavaju hype za ovim nastavkom velike PlayStation ekskluzive. Nakon što su nas upoznali sa Aloy, i otkrili kako su napravili novi dizajn svijeta i nove Aloyine sposobnosti, Guerrilla otkriva detalje o aspektu borbe unutar igre i opasnostima koje očekuju Aloy.
Prvenstveno su igru na PlayStation Blogu ovoga puta u detalje predstavili Charles Perin, dizajner borbe i Richard Oud, direktor animacije u Guerrilla studiju.
Epski krajolici i ruševine “Zabranjenog Zapada” možda oduzimaju dah, ali opasnost vreba na svakom koraku. Aloyini neprijatelji, i ljudi i strojevi, u pono su većem broju ovdje nego u Horizon Zero Dawnu. Bilo da naiđe na konvoj teretnih strojeva i njihovih čuvara ili pak čopor Stalkera koji se skriva u šumi, žar borbe donijet će nove izazove, ali i prilike za preokret. Za tim u Guerrilli, jedan od ciljeva Horizon Forbidden Westa je značajno unaprjeđenje borbenog dizajna naspram Horizon Zero Dawna, te nastavljanje rada na principima slobode i izbora tijekom igranja.
“Aloy je pametna i okretna borkinja”, rekao je Charles Perin, dizajner borbe. “U Horizon Forbidden Westu, alati koji su joj na raspolaganju generiraju široku lepezu taktika koje joj omogućuju da se bori s fizički jačim protivnicima – od potpuno oklopljenih ljudi do vrlo velikih strojeva.”
”Naše promjene u borbenom dizajnu ostale su vjerne Aloyinom identitetu. Prvo, željeli smo dodati dodatnu dubinu igrivosti i povećati ograničenje vještina za igrače, kroz vještine kao što su melee combo i Valor Surges. Igrači/ice koji/e provedu neko vrijeme usavršavajući svoje borbene vještine pronaći će neke učinkovite i elegantne načine za uklanjanje svojih neprijatelja. Drugo, željeli smo zadovoljiti različite stilove igre i stvarno se usredotočiti na slobodu izbora. Kroz novo oružje i odjeću, koja se može nadograditi na radnom stolu, igrači mogu prilagoditi svoje taktike. Konačno, željeli smo dizajnirati izazovne neprijatelje koji potiču igrače da koriste sve svoje sposobnosti i vještine. Cijeli novi set strojeva kao i napredni ljudski neprijatelji držat će igrače na nogama tijekom cijele igre!”
“Bilo nam je važno da igrači imaju osjećaj da je Aloy napredovala u svojim vještinama i samopouzdanju zahvaljujući svojim avanturama u Horizon Zero Dawnu i Frozen Wildsu” – tvrdi Richard Oud, direktor animacije igranja u Guerrilli te nastavlja pričati o Aloyinim novim sposobnostima: “Stekla je puno iskustva i to se moralo pokazati u njezinim animacijama. Naš je cilj bio pokazati da je Aloy ugodnije obilazi svoje okruženje – naravno, ne gubeći iz vida činjenicu da je čovjek, pa joj stvari ne idu uvijek savršeno. Grapple mehanika je dobar primjer toga: ona je okretnija i snalažljivija, ali u isto vrijeme pokazujemo koliko se muči pri većim nagibima.”
AI tim je odigrao veliku ulogu u poboljšanju borbenog sustava, posebno kada je u pitanju povećanje razine izazova. Vodeći AI programer Arjen Beij rekao je kako su “Željeli da neprijatelji budu autentičniji kroz poboljšanje njihove fluidnosti i kontinuiteta kretanja, kao što je stvaranje neprijatelja (i suputnika) sposobnijima za prelazak preko neravnog terena. AI u Horizon Zero Dawnu već je podržao neke dinamičke promjene terena, ali smo to željeli unaprijediti dodavanjem skakanja i penjanja kao sustavnog dijela njihovog ponašanja. Dok igrate igru, AI će tražiti mogućnosti za prečace”.
“Još jedan primjer je da je više strojeva sada sposobno plivati i imaju sposobnost ronjenja i jurnjave Aloy pod vodom. Neprijatelji amfibiji također mogu koristiti skokove za ulazak i izlazak iz vode, pa ako nemate sreće oni će to kombinirati s napadom.”
Aloy se ne susreće samo s mnogim prijetećim strojevima, nego se također mora suočiti s povećanim brojem ljudskih neprijatelja, na primjer s Regallinim pobunjenicima, frakcijom plemena Tenakth. To je dovelo do toga da se Guerrilla usredotočila na dublji borbeni sustav za susrete s ljudima, uključujući nove neprijateljske klase s vlastitim borbenim ponašanjem i funkcijama.
Tim u Guerrilli zadužen za mehaniku borbe dodao je zgodnu novu značajku kako bi se prebacivanje između borbe na daljinu i bliske borbe činilo još korisnijim. Rezonator nagrađuje igrače za korištenje comboa s kopljem: kad god Aloy napadne s njim, rezonator u njenom koplju skuplja nešto energije. Ova energija se može baciti na neprijatelja i kratko će se zadržati za njih. Ako ga ispalite strijelom prije nego što se rasprši, nanijet će ogromnu štetu! Ova mehanika stvara snažnu sinergiju između bliske borbe i borbe na daljinu, potičući igrače na nesmetani prijelaz između oboje.” – tvrdi Chales.
Horizon II: Forbidden West izlazi na Playstation 4 i 5 konzole 18. veljače, 2022.godine.
Ako želite saznati više o tome što možete očekivati u svijetu Horizon Forbidden Westa, posjetite PlayStation.Blog!