Jedna od igara koja je bila predstavljena na prošlotjedno PAX East eventu je bila i Vitina verzija popularnog Mortal Kombat reboota. Prošlogodišnje izdanje devetog nastavka popularnog serijala oduševilo je i kritiku i igrače ne samo zbog oživljavanja izumiruće franšize nego i zbog svježine koju je unijela u žanr.
Mnoge franšize su se kroz godine znale naći pred krajem, neke su se uspjele izvući neke nisu. U slučaju Mortal Kombata, to nije bilo samo izvlačenje iz grupe otpisanih koliko u konačnici i natprosječan i popularan proizvod. I dok neki ne slušaju svoje fanove i igrače, Ed Boon i ekipa su upravo u tome našli najveću snagu i razloge za uspjeh.
Hans Lo, producent iz NetherRealm Studios developerskog tima koji stoji iza igre, rekao je za Technoblog MSNBC-a da je ključni sastojak uspjeha bilo kupnja MK-a od strane Warner Bros Interactivea i sve što su im oni subsekventno pružili pri izradi igre.
„Midway Games su bili prisiljeni likvidirati svu imovinu 2009. godine, uključujući stara i vrijedna intelektualna vlasništva kao što je Mortal Kombat. Warner Bros je bio zainteresiran u izradu fighting igre no nisu je znali napraviti i bili su svjesni toga“– rekao je Lo. Ovo priznanje Warner Brosa je dovelo do toga da su napokon našli developere se dugogodišnjim iskustvom u takvim igrama. Naravno, radilo se o staroj Mortal Kombat ekipi sa Ed Boonom na čelu projekta. No, iako su mnogi očekivali, Warner Bros se uopće nije petljao u kreativnost developera.
„Kad su nas pitali kad bi iduća igra mogla biti gotova, naveli smo datum za koji smo se nadali da bi bio unutar vremenskog okvira kakvog smo postavljali i u prošlim igrama“, rekao je Lo i nastavio, „No, kad su nam rekli „Ne, ozbiljno;Kada će STVARNO biti gotova?“ i kad smo postavili rok malo realnije za situaciju kad bi sve kompletno sa igrom trebalo biti finalizirano samo su nam rekli „U redu, ali držite nas informiranima““. Warner Bros je ponudio Lou i Boonu svu infrastrukturu i resurse, nešto što ova ekipa nikada nije imala. Aktivirao se Warner Brosov odjela za odnose s javnošću i marketing koji im je pomogao stvoriti impresivnu marketinšku kampanju koja je prigrlila puno pažnje prije izlaska igre.
No, zašto je reboot među svima bio tako dobro prihvaćen? „ Vratili smo se korijenima, natrag 2D grafici, nečemu što nam je bilo veće zadovoljstvo. I što nam se činilo kao osvježenje u jednostavnosti za mnoge. Unatoč tome, eksperti su nam trebali dati svoje mišljenje i povratne informacije, pa smo pozvali mnoge kvalitetne igrače sa turnira koji su nam pružili svoje komentare, savjete i reakcije“ – rekao je zadovoljno Lo.
„Iskusni igrači su nam dali dodatne fragmente koji su nam nedostajali, neke stvari koje su nam bile potrebne da sve pretvorimo u lijepu cjelinu. Feedback od igrača koji su sudjelovali na EVO turnirima i Major League Gamingu je bilo dragocjeno za nas i igru.“
Nadolazeći port igre za PS Vitu donosi sve što je imala prijašnja verzija, no i poneku novost. „ Reakcije na Challenge Tower su bile predivne i preentuzijastične, a on je sad duplo veći.“ Svaki lik je otključan od početka igre, a dodani su i DLC likovi. Tu su i dvije mini igre koje su dizajnirane specijalno za Vitu. Jedna je Test Your Slice, a druga Test Your Balance.
No, što je sa augmented reality aspektom igre? Zbog nedavne reklame, mnogi su interpretirali neke stvari iz nje kao najveću novost koja je povezana sa augmented reality aspektom. „Mnogi su bili zbunjeni sa reklamom, smatrajući da će biti AR funkcionalist, koja nikad nije bila planirana“-rekao je Lo – „No, nakon ovog tjedna, jedan od programera nam je samo došao sa takvim eksperimentom i onda smo shvatili i da bi nešto mogli napraviti!“
Lo nije dao više detalja o AR funkcionalnosti, no rekao je da će u ovoj verziji biti samo dio Training Modea. A kako će to točno izgledati ostaje nam da pričekamo još malo. Točnije, do 4.svibnja, kada izlazi verzija za Vitu.
Nadamo se da će drugi developeri prepoznati stratešku važnost slušanja što fanovi i profesionalni igrači govore o njihovoj igri. Mjesta za rizik ne bi smjelo biti u današnje vrijeme, a svaki feedback bi trebao biti dobrošao. Ipak se sve vrti oko novca igrača.
Izvor:Ingame.msnbc.msn.com
Leave a Comment