Osim što će ostati upamćena kao jedna od najgorih igara godine, avantura The Lord of the Rings: Gollum se ponovno našla u centru pažnje, ovaj put zbog one sramotne isprike igračima koju je Daedalic Entertainment uputio nakon katastrofalnog launcha igre. A kako doznajemo, tu ispriku, ma koliko ona generična bila, nije napisao nitko sa pulsem.
Da, kao što su mnogi i pretpostavili a što je potvrdilo nekoliko bivših uposlenika Daedalic Entertainmenta, priopćenje u kojem se iz Daedalica ispričavaju na lošoj izvedbi igre, koju će pokušati popraviti kroz buduće nadogradnje, nije napisao čovjek već AI.
Da budemo precizniji, iz ovog njemačkog studija se nisu udostojili da prevarenim igračima i gaming sceni općenito upute istinsku ljudsku ispriku, već je umjesto njih to učinio ChatGPT.
My favorit part. This nonpology from Nacon was written with ChatGPT. pic.twitter.com/N0ZtX2I6WZ
— Knoebel (@Knoebelbroet) October 7, 2023
E sada, tu dolazimo do novog obrta u priči. Naime, kako bivši Daedalicovi uposlenici tvrde, za cijeli cirkus zapravo nije kriv ovaj njemački studio, već izdavač igre Nacon. Prema njihovoj tvrdnji, iz Daedalica nisu ni znali ništa o priopćenju prije nego što je isto objavljeno, budući da je sve učinjeno od strane ovog francuskog izdavača.
Inače, kako smo doznali, budžet The Lord of the Rings: Golluma je iznosio oko 16 milijuna dolara, što nije bilo ni približno dovoljno za adekvatan razvoj igre, zbog čega je tijekom istog i dolazilo do raznoraznih kompromisa i limita koji su u konačnici doveli do katastrofalnog stanja spomenutog ostvarenja i, naravno, upitne budućnosti Daedalic Entertainmenta općenito.