Injustice: Gods Among Us pred sobom ima velike izazove. Jedna od glavnih fighting igara ove godine mora se nositi sa velikom i kvalitetnom konkurencijom, među kojima je i prethodnik developera iz NetherRealm Studiosa-Mortal Kombat. U takvim situacija, uz poštivanje tradicionalnih dijelova gameplaya, igre u ovom žanru jednostavno moraju ponuditi nešto novo, a da se ne zasniva samo na broju i količini likova. Adam Urbano, jedan od producenata, u intervjuu čije je detalje objavio NowGamer, tvrdi da će najveća inovacija i prednost igre biti količina sadržaja, kako u multiplayeru tako i u singleplayeru.
” Kroz izradu igre naučili smo što pali, a čega se moramo kloniti. Ostavljamo puno važnih specifikacija kao što je nevjerojatna 3D grafika u 2D okruženje, potreba za dubinom u turnirima i puno sadržaja dostupnim igračima na raznim experience levelima”. Što se tiče usporedbe sa devetim Mortal Kombatom, Urbano uvjerava da će Injustice “imati puno više sadržaja nego MK9”. No, svakako je važno i na koji način se donosi dodatan sadržaj, a ne samo količina istoga ” Ne sviđaju nam se compatibility packovi sa DLC sadržajima, pa radimo na novim načinima kako bi osigurali svim igračima sav sadržaj koji trebaju. Potrošili smo dvije godine na razvoju online igranja, shvaćajući da ništa nije važnije od network igranja sa solidnim netcodom”– rekao je Urbano, razjasnivši time što se misli prvenstveno pod dodatnim sadržajem i kvaliteto igre. Iako je naglasak na online igranju, nadamo se da će biti puno dobrog sadržaja i za fighting fanove koji vole igrati single play.
Leave a Comment