Koei Tecmo je izdao priopćenje za javnost u kojem navodi da uskoro započinje proces reorganiziranja svojih franšiza u više brendova.
Proces reorganizacije stiže kao produkt vizije ove kompanije, koja se planira uzdići do pozicije najboljeg svjetskog izdavača kroz stvaranje novih projekata i njihov razvoj. Do sada, Koei Tecmo je striktno bio ograničen na sektore za video igre, mobilne uređaje i medije, a uz pomoću stvaranja nekoliko različitih IP brendova, situacija bi se na ovom polju trebala znatno promijeniti.
Tako će se trenutni software i network odjeli stopiti u Media and Entertainment Division, koji će biti organiziran na pet različitih brendova uključujući poznata imena, kao što su:
- Shibusawa Kou brend (Nobunaga’s Ambition, Romance of the Three Kingdoms, Winning Post, Age of Discovery..)
- Omega Force brend (Dynasty Wariors, Samurai Warriors, Toukiden…)
- Team Ninja brend (Ninja Gaiden, Dead or Alive, NiOh…)
- Gust brend (Atelier, Ciel Nosurge, Night of the Azure…)
- Ruby Party brend (Angelique, Harukanaru Toki no Naka de, La Corda d’Oro…).
Svaki od navedenih brendova bit će maksimalno fokusiran na rad s postojećoj i novoj intelektualnoj svojini, a za očekivati je u budućnosti i međusobnu suradnju između brendova, što bi opet trebalo rezultirati nekim novim franšizama i projektima.
Leave a Comment