Nedavno smo pisali o Kojiminom intervjuu za japanski magazin Dengeki PlayStation, tijekom kojeg je Kojima otkrio nekoliko novih informacija o samom razvoju svoje PS4 ekskluzive Death Stranding. Tom prilikom Kojima je potvrdio kako razvoj igre napreduje znatno brže od očekivanog što je osobito iznenadilo cijeli Sony, a kako je i na koji način Kojima ubrzao proces razvoja igre, doznali smo zahvaljujući novim informacijama objavljenih osobno od strane ovog japanskog developerskog maga.
Naime, nakon eksperimentiranja oko grafičkog pokretača i odluke da se za razvoj Death Strandinga koristi super napredni DECIMA Engine (da to je famozni grafički pokretač nizozemskog Guerrilla Gamesa zaslužan za fantastični izgled PS4 ekskluzive Horizon: Zero Dawn), razvoj i produkcija igre nastavljeni su neometano, a kako bi se pojedini procesi i radnje ubrzali, odlučeno je da se na njima radi paralelno proteklih godinu dana bez dana pauze što je nadalje rezultiralo fascinantnim napretkom na svim poljima razvoja, koji je fascinirao čelnike Sony Interactive Entertainmenta koji su priznali da “nikada nisu vidjeli tako brz napredak razvoja jednog velikog AAA naslova“. Da stvar bude još zanimljivija, razvoj Death Strandinga još više bi napredovao da nije bilo prošlogodišnjeg štrajka glasovnih glumaca koji je znatno usporio određene procese, poput 3D skenova, motion capturing i snimanja glasova.
No i unatoč tim malim smetnjama, razvoj Death Strandinga odvija se prema planiranom, a Kojima najavljuje brojna iznenađenja za godinu pred nama – je li jedno od tih iznenađenja i eventualni dolazak igre tijekom 2018. godine (u što još uvijek ne vjerujemo), ostaje nam da vidimo. U svakom slučaju, o Death Strandingu tijekom 2018. godine čut ćemo mnogo više nego tijekom prethodnih godina.
Leave a Comment