Svima je jasno da se za razvoj velikih blockbuster hit igara potroše vrtoglave sume novca. Ti iznosi ponekad znaju značajno premašiti i proračune većine filmskih ostvarenja, a takvo što automatski znači da se jedna takva igra mora prodati u multimilijunskoj nakladi kako bi ostvarila određeni profit. Najsvježiji primjer jednog takvog naslova svakako je Sonyjeva igra God of War: Ascension, za čiji je razvoj potrošeno vrtoglavih 50 milijuna dolara.
Naime, u intervjuu za 20 Minuten (a zahvaljujući prijevodu VG247), glavni producent igre Whitney Wade otkrio je da je u spomenuti akcijski spektakl uloženo oko 50 milijuna dolara, međutim nije precizirao je li taj iznos utrošen samo za razvoj igre ili su tu uračunati i marketinški, promotivni i distributivni troškovi. Ukoliko se radi samo o iznosu utrošenom za razvoj igre, onda bi se u konačnici moglo raditi i o dvostruko većoj cifri (prisjetimo se, dosadašnji rekorder, kada je u pitanju kompletan proračun, svakako je Call of Duty: Modern Warfare 2, na koji je utrošeno čak 200 milijuna dolara).
God of War: Ascension, čiju ste recenziju nedavno mogli pročitati i na vašem omiljenom gaming portalu, vani je nešto duže od mjesec dana, a iako se bez dvojbe radi o veoma dobroj igri, svi se slažu da se radi o najslabijoj karici jednog od najboljih i najspektakularnijih gaming serijala svih vremena. U Americi God of War: Ascension se našao na četvrtom mjestu najprodavanijih igara tijekom ožujka, prodavši se za nekoliko stotina tisuća primjeraka više nego što su brojni analitičari predviđali (prema Dougu Creuztu, analitičaru Cowen & Companyja, čak i ti rezultati prodaje svakako su ispod onih koji su se očekivali od ove igre), no ne i dovoljno kako bi i Sony i Santa Monica Studios u potpunosti bili zadovoljni.
Leave a Comment