Konami je nedavno objavio komentar Kojima Productionsa i Platinum Gamesa o razvoju Metal Gear Risinga. O igri su otkrili mnogo toga zanimljivog. Kao što znamo, igra se odvija devet godina nakon Metal Gear Solida 4. Glavni lik Raiden, uvijek je bio uključen u nevjerojatne akcijske prizore, no to su obično bile cut-scene na koje igrači nisu mogli utjecati. Fanovi su tražili mogućnost kontroliranja Raidena u takvim scenama, a developeri su na to odgovorili kreirajući upravo Metal Gear Rising: Revengeance. Kada su u Konamiju odlučili da razvoj Metal Gear Risinga prepuste drugom studiju, znali su da je jedini pravi izbor Platinum Games, koji su kreirali nekoliko doista iznimnih akcijskih naslova. U Platinumu nisu bili nimalo skromni: moto studija je da radi akcijske igre, a uvjereni su da to rade bolje od bilo kojeg drugog studija na svijetu. Ciljevi su im jednostavni: žele da igrači budu zadovoljni igrajući njihove naslove, te da gameplay i kontrole budu pristupačni što je više moguće.
Glavni fokus u ovoj igri je, naravno, sasijecanje mačem, te usmjeravanje udaraca u smjeru u kojem igrači žele, odnosno imati potpunu kontrolu nad katanom i kako ju koristiti. Bit će moguće npr. sasjeći prepreku i osloboditi si put, a ponekad i objekte u pozadini i iskoristiti ih protiv neprijatelja. Uz dodatak mačevalačkoj akciji, Raiden će imati dash mod (ninja run) kojim može skakati oko objekata, te također trčati dalje nego inače, što će se moći iskoristiti da bi protivnike napali s različitih pozicija, te na taj način promijeniti pristup borbi s protivnicima. Da bi povećali mogućnosti gameplaya, tu je i velik izbor drugih oružja. Što se tiče priče, Raiden još nosi traume iz građanskog rata u kojem je sudjelovao. Krivnja ga konstantno prati i taj segment developeri žele ispričati kroz cut-scene.
Metal Gear Rising je dizajniran ponajprije za fanove akcijskih igara, pa je Kojima Productions radio vrlo naporno da održi univerzum Metal Geara prisutnim u ovoj igri, te su uvjerni da će i fanovi serijala također biti zadovoljni. Pravo zadovoljstvo igrači će osjetiti tek kad ga doista zaigraju, te se nadaju da će igrači uživati u igranju jednako kao što su developeri uživali stvarajući ga.
Metal Gear Rising: Revengeance bit će predstavljen u igrivoj verziji na E3 sajmu, a sam izlazak igre je zakazan za početak iduće godine.
Konami i Platinum Games o Metal Gear Risingu
03 lipnja 2012 od Josip Vladić u
Vijesti
Slični članci
-
-
Hunter x Hunter Wonder Adventure prvi trailer
-
Nakon 10 tisuća godina je slobodna! Rita Repulsa dolazi u Power Rangers: Battle for the Grid
-
REZULTATI NAGRADNOG NATJEČAJA: Gamepires rođendanski giveaway – osvoji SCUM!
-
U Blizzardu već razmišljaju o Diablu V
-
Taktička igra Beholder 2 dolazi na Xbox One ovoga tjedna
-
Predstavljena jedna od novih fakcija za XCOM 2: War of the Chosen – Reaperi
Leave a Comment